duminică, 2 iunie 2013

NASU s-a intors :)

Un concurs cum n-am mai avut de mult, am simtit placerea de a juca din nou :) In spatiul deosebit si luxos al academiei de biliard
, 40 de jucatori am inceput de dimineata.A fost prima oara cand m-am uitat pe tablou si daca era sa castig cu Farcas si sa pierd la Babken venea Raul care a castigat pana la urma 7-6 cu Dan Cristea sau Danilo. daca pierdeam primul meci era teoretic mult mai usor. N-am putut si de aia nu ma uit niciosata la tabel. N-as putea sa ma mai suport sa pierd intentionat un meci. Am castigat 7-3. Am vrut o bucatica din Babken si am avut-o in meciul de calificare.
Am arbitrat un meci ca sa joace si Alecu foarte foarte greu sa stau atata in picioare, incepusera sa ma ia articulatiile, am prins si 7-6 meci lung :)
Cu Babken au fost momente cand eram foarte foarte sigur pe masa, imaginea era foarte clara si pozitia siguranta incat simti ca tacul n-are unde sa se duca decat acolo. Dar probabil tensiune si oboseala m-au facut sa gresesc in unele momente nu foarte mult. Am condus la inceput apoi i-am dat un joc, am gresit un safe si l-am tot urmarit 3-1,3-2,4-2,5-2,5-3,6-3,6-4, si am pierdut 7-4.
Am dat insa la aproape toate mesele am facut si break. Un babken mai uman cand joaca cu dreapta si care nu poate sparge prea bine si cu mine nu a bagat nici o bila din spart. Am fost acolo, victoria era chiar palpabila, ii simteam respiratia sfioasa ascunsa dupa perdea ...
Pe spate la calificare meciul a fost cu Danilo. Ultimul meci din concurs, mai erau decat 3-4 spectatori de la Sereno (Nicu,Vlad, Dan ...) , ovidiu si nea Vali.  Simti ca mai e putin si se stinge lumina. De poveste a fost, am inceput cu masa si am gresit copilareste sa fac 2-0. La 4-2 pt mine trebuia un retur la 7 nu foarte greu si eram aproape drept. N-am avut podul bun stand peste 10 cu mana si am ratat. Ca doi boxeri fara garda, obositi vlaguiti la ora 9 seara ne-am tinut unul de altul. Momente frumoase de joc ratari, safeuri bune. Tensiunea a fost maxima, am condus tot meciul dar la 5-5 am ratat o iesire simpla la 10. N-am iesit chiar rau dar la ora 22.00 dupa o zi de concurs bilele se vad mai departe decat sunt :) Am ratat si eram pe craca. Totusi n-am renuntat nici o clipa si cel putin atitudinea am avut-o exact asa cum trebuie la concursul asta. jucat din inima si ales loviturile cu curaj. de cate ori am ales variantele iesit soft asa n-a iesit bine.
la 6-5 Dani s-a lasat nasol pe 9 si a dat safe. Greu de tot alba pe manta scurta si 9 dupa 10 aproape lipi pe manta de langa in stanga. Aveam varianta sa dau cu o manta lunga dar mi s-a parut lung, foarte lung. Am dat jump si din fericire a ramas prost pentru el. Incearca si el o manta, ramane safe dupa 10 ! Noroc ca vad o bucatica din 9 si mai fac un safe. dani cedeaza si imi lasa 9. termin si era 6-6. Un meci in care tot ce s-a intamplat a condus la decisiv.
Eram la spargere, mi-am adunat toate resursele si am spart cu 2 bile bagate. Dintr-o data parca s-a facut lumina in jurul mesei, adrenalina la maxim. Lovitura dreapta la 1, lunga si trebuia sa ma scot la 2 cu retur. N-am miscat nici un muschi si s-a dus prefect, Follow la 2 si eram bine pe 4. deja trebuia sa tin doar de alba. retur mic la 4, retur mic la 5 si stop la 7. 8,9 si 10 8 la mijloc, 9 aproape pe buzunar si 10 inapoi pe punctul lui. M-am lasat in unghi pe 9 si am iesit 3 mante la 10. N-am ramas drept, nici foarte departe. Era incredibil. M-am pus, m-am ridicat. Atata lupta si totul se rezuma la aceasta bila. Si senzatia ca l-ai rapus fara sa mai poata face nimic e inegalabila. L-am bagat si in aplauzele colegilor m-am calificat. Pentru meciuri din astea venim la biliard, lupte care raman in amintire. Chiar daca nu castigi turnee trebuie sa lupti continuu cu adversarii si cu tine insuti.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu