vineri, 19 iulie 2013

A fost show

Pana acum am fost blestemat sa nu castig sau binecuvantat sa nu pierd cine stie :)

3 de 6-6 cred ca am jucat table prea mult cand eram mic.
Meciul a fost
interesant, a incepu cu cateva ore inainte cu clona lui  Gigi ( Sandu) pe post de agresor LOL   ma te bat, am tur liber, sparg gheata azi  ... din astea incerca sa intre in mintea mea. L-am lasat in pace ca era amuzant rau, oricum el de obicei este asa mai spumos. Speram sa il rasuflu ca pe o sampanie ieftina. In studio a fost frig, extrem de frig. Cand n-am mai rezistat ieseam afara sau intram la comentatori dar nici acolo nu rezistam ca ma lua Sandu la fragezit :)
Am facut flotari sa ma incalzesc asa frig mi-a fost. La oasele mele era tot ce trebuia. Cum aerul este chiar deasupra mesei bilele  merg altfel, mantele merg altfel, nu mai mergge returul si trebuie sa joci impinsea in gaura ceea ce mie nu imi place. 
Mi-am propus sa joc mai incet, sa nu ma grabesc,sa nu dau tare, sa ma uit la iesirea catre urmatoarea bila samd Cred ca am reusit pe ansamblu. Inceputul a fost dezastru la 0-2 am avut sansa sa ma apropii dar am bagat 10 si alba.  Atunci a inceput showul , Sandu mi-a zis ca sunt mos Craciun , dar la jocul urmator baga si el 10 si alba :) Eu zic ba daca mi-a zis mie Mos Craciun, tu esti Mos Gerila iar Alecu era pe jos de ras. 4-1, 5-2 pentru el. Chiar n-a mers nimic, bilele nu au rulat asa cum am vrut si la el ramanea safe de multe ori cred ca are mana de popa. Apoi cu combinatia 5 cu 10 s-a schimbat soarta si mielul a venit la taiere. Break, alta combinatie si au inceput bilele sa se ascunda pentru el. Am inceput cu strigate de lupta, el mai arunca cate o pastila :) La 6-5 pt mine face fault si ma lasa cu 5 bile pe masa. bag 5, bag 6 si ma las aproape drept pe 7. Returul ma ducea aiurea, trebuia sa fortez spre manta laterala si inapoi tare. Am dat eu ceva si am ramas in unghi pe 8 dar totusi nu era asa greu. De ce nu oi fi luat extensie ? Ma gandeam ca e prima victorie si trebuia doar sa raman spre 9. Am dat cum stiam eu cu dreapta jos, poate mi-a fost teama ca daca stau mai mult am sa ma ia gandurile si am dat mai repede. Pe masa si postavul asta s-a dus dracu bila alba si am ratat. Asta am observat si la best ca aia joaca mult, mult mai simplu. Puteam sa joc si cu centru si cu sus stanga. Erau variante. Oricum baga 8, se lasa i n unghi la 9 il baga si era sa se curete cu alba care ramane pe buzunar. Era prea mult bulan sa castig asa. 10 trecut de jumatate  in unghi. Si-a tinut nervii in frau si l-a bagat. Am fost frustrat ca am ratat sansa asta. Nu conteaza cum decurge meciul, de cele mai multe ori ajungi la o bila care face diferenta, un test de maturitate. Toate seturile au asa ceva. Pe ansamblu logic ca e ok egalul asta. Oricum meciul la care m-am distrat cel mai mult sper ca si cei de acasa au facut-o ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu