marți, 9 iulie 2013

Stelutele :))))))))))))))))))))

A fost distractie mare aseara in sereno, valuri , galerii si biliard relaxat ...

Am castigat primul meci cu Max, unde mi-a iesit aproape totul. Sincer nu stiu de cand nu m-am mai distrat asa Pacat ca n-a fost filmat ca am facut spectacol, cate 2 bile o data, cand eram mai concentrat ma ridica fatza de pe lovitura ca trecea cineva :) Augustin i-a dat whitewash lui Americanu in 25 de minute
 meciul de 4 la 4 a fost demential, eu si Costin jucam la serviciu si fatza ataca orice :) Augustin de la 6-1 a inceput sa joace la ei, ba mi-a facut manevra la 9, ba ne punea sa dam cu 3 mante la 9. Ovidiu contra bebe birarutu si Costin versus Guresoaie Gabi au adus si celelalte 2 puncte pentru noi. 5-0  cu o echipa bunicica nu e rau de inceput


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu