joi, 5 septembrie 2013

Despre Constanta

Am plecat relaxat
si destul de increzator in jocul meu. In masina cu Auras si Danilo speram toti intr-o calificare pentru duminica. Am ajuns sambata pe la 9, am desfacut tacurile si ne-am pus pe treaba. Nu m-am antrenat nici prea intens nici subtire. Primul meci a fost cu un jucator local, Silviu Ianus. Un tragator bun cam grabit totusi. De ceva timp am incercat sa schimb stilul putin sa joc mai simplu sa nu fortez. Pe undeva ma linisteste pe undeva cateotada nu mai pot sa bag o viteza in plus cand e cazul. Nici nu am incredere 100 % in tac si la bilele grele se vede. Anyway eram sigur ca o sa il bat pentru ca vad jocul mai bine si joc siguranta mai bine ca el. Totusi el a fost in verva si s-a jucat strans. Intr-un final castig in decisiv.
Jucam cu juniorul Stere tot de acolo. Stiam ca joaca bine si ca trebuie sa il domin de la inceput ca sa castig fara emotii. In primele jocuri am speculat tot si el a facut 2 greseli importante. de la 3-0 am turat motoarele si am castigat la 0.
Calificarea pe fata am jucat cu Steriu. Bun jucator, cam o clasa peste restul din Constanta dupa parerea mea. Cred totusi ca l-am respectat prea mult. Am inceput bine cu 2-0. Iar n-am spart bine, l-am bagat in meci si s-a tinut scai. la 4-3 pentru mine sparge el. Nu prea aveam ce face cu 2, nu mergea nici jucat la buzunar nici safe. 10 era pe la jumate dar nu chiar pe buzunar. Aveam 60% sanse sa il bag si la fel sa ramana safe. Am ratat de putin si s-a facut 4-4. tensiunea era atat de mare, si spectatorii au simtit-o ... La 4-5 a ratat el 8. Era atat de aproape 5-5, doar 3 bile. A luat alba prea mult retur si m-am trezit cu o lovitura mai lunga decat trebuia. Am ratat pana la urma. La 4-6 am dat din safe la 6, l-am atins dar alba s-a dus drept  pe toata lungimea mantei in buzunar. N-am spart bine deloc, asta e adevarul si n-am putut sa pun presiune cu breakuri pe el. 
pacat , mai aveam un meci si s-a facut sa joc iar cu Raul care il scosese si pe babken dupa ce pe el l-a dat Radu Anghel pe spate iar pe babken Surdea ...

Mental am stat bine toate meciurile, m-am concentrat, m-am izolat ... Poate prea mult si cateodata din dorinta de a juca foarte simplu am devenit prea moale. deh greu e biliardul asta. El a inceput cu break. Am spart bine si cand sa fac si eu break am ratat 9. La jumatate dar nu era imposibil. ce meci ar fi fost. Clipa aia in care iti fuge imaginea si iti doresti sa te intorci in timp. dar nu se mai poate. 0-2,1- 4. El a jucat excelent si eu am mai avut vreo 2 sanse ratate. N-am mai reusit sa inntorc cursul jocului sa ruleze bilele pentru mine. Intr-un joc eram sa fac al doilea fault, gasesc 1 dar intra alba ... El greseste safeul si imi lasa 1 lung. ratez si face 6-3. La scorul asta rateaza 7. Si zic sa ramana unghi la 8. ma pun dar nu m-a mai ascultat alba. Raman in unghi mic si aveam varianta cu stop si o lovitura lunga, taiata sau sa fortez 2 mante cu contraefect sus. Am ales a doua varianta din dorinta de a ramane mai bine pe 9. Acum as alege p[rima varianta pentru ca am bagat alba la jumatate. Am fost afectat dar pe de alta parte imi dau seama ca am crescut in joc. Insa in biliard niciodata nu stii ce se intampla, iar cresterea se face in salturi. 
O viteza in plus conteaza enorm sa o poti baga la momentul potrivit. cand renunti la toate inhibitiile si devii stapanul bilelor. Cred ca am fost prea circumspect daca ar fi sa ma critic. Tacul nou, mese necunoscute, ai o strangere de inima mica. Pana la urma Steriu l-a batut pe Braga si raul a ajuns in finala, dupa o semifinala excelenta. 
Sambata trecem la treaba, in direct pe GSP !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu