luni, 9 septembrie 2013

Sinucigas

Am venit obosit la meci, dupa ce am fost la un eveniment intre prieteni. Totusi am intrat bine in meci.2 mese legate, a treia ... dar ratez cel mai usor 9 din viata vietilor sa fac 3-0 mamii ei de bila. Parca mi-a dat unu peste mana din spate. Incredibil. de aici la 2-1 nu ma las pe 9 bine , si tot asa. Puterile s-au dus si cand adversarul face ca uruk-hai cand ratezi credema ca te apuca spumele. Tot nu credeam ca mi se intampla mie si tot asteptam sa imi revin dar mana nu m-a mai ascultat. Am cedat nervos si s-a dus dracu meciul. Biliardul asta cand joci mai bine te invata sa fii umil. sa o iei de la capat, sa inveti care e esenta adevarata a lui. Nu sunt victoriile. Ce conteaza o victorie luate cu japca sau urat ? Conteaza sa joci jocul adevarat la fiecare bila. Nu m-am bucurat dupa meciul cu Andrei pentru ca am castigat pe greselile lui. Cum ar fi fost sa urlu de bucurie cand a bagat alba si optarul. 
Am iesit din echipa Sereno, simteam nevoia de schimbare. Am un mare respect pentru conducerea clubului, doamna Buzamet a sprijinit biliardul de cand o cunosc eu. N-am ce reposa nici capitanului care a fost corect mereu cu mine. Poate sunt prea dereglat eu si nu pot face parte dintr-o echipa. Vom vedea ce se intampla. 
In sfarsit sa il felicitam pe Augustin pentru prima cupa de anul asta, dupa un joc foarte bun pe toata perioada turneului. Echilibrat, iesiri foarte bune placut, foarte placut jocul lui. Locul 2 Ovidiu, 3-4 calesu si babken
5-8 Toma Bogdan, Auras, George Popescu si Coca isidor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu