luni, 30 septembrie 2013

Mosconi semifinale

Am mers pregatit,
si sunt pe un drum mai bun acum, am schimbat putin modul in care vad jocul. Augustin a deschis cu 7-2 sec la  Shaorma. Foarte motivat si foarte bun. Apoi eu am punctat 7-1 la Balas Vlad, chiar daca el a facut greseli eu am cam inchis mesele. In meciul 4 contra 4 am luat avans mare apoi am inceput sa o lalaim. La 6-4 Augustin a inchis meciul si ultimele 2 doua la simplu nu au mai avut nici o miza. Noi am venit pregatiti dar piratii nu prea cam pe langa drum asa.

In semifinala 2 a fost spectacol total, masa 1 si 2 au fost incercuite de spectatori si sustinatori. Atmosfera incendiara, presiune pe jucatori, caterinca finuta :)))))))))))))))))))))))))))Favoritii Oile Negre s-au vazut condusi cu 2-0 dupa ce Raul a sfarsit sufocat impotriva lui Grig, iar George Popescu l-a speculat pe Malaele care nu prea a fost in forma. Si meciul pe echipe a fost definitoriu. Sereno conduce 3-2 si cu 3 bile pe masa Auras rateaza o bila nu foarte simpla. De aici totul s-a intors si Oile au inceput sa prinda glas, Sereno au pierdut viteza ... Oile castiga meciul pe echipe, Iliescu Adrian il invinge 7-5 pe Auras. Totul ramasese la meciul Minca - Mario. La 3-3 su sansa imensa de 4-3 Andrei bine si Mario deja era depresiv. Din pacate Andrei rateaza un 7 supersimplu fortand cand nu era cazul. O boala general asta cu retur la orice bila. La 5-4 pt mario s-a mai jucat ceva la safeuri dar nu s-a putut mai mult mario castiga si colegii au zbierat ca niste berbeci :) Cum e si biliardul asta. Desi mario este clar dpdv tehnic mult peste Andrei, acesta putea sa castige daca era mai ingrijit putin. 

Asadar marea finala STELUTA VS OILE NEGRE 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu