miercuri, 19 februarie 2014

Biliard la ceas de seara

Am mers aseara la c
oncursul din Kings pentru un mic test inainte de Sereno Champions League. Eram obosit dar asta nu conteaza foarte mult pentru mine. N-am jucat rau in grupe dar faptul ca nu cunosteam mesele si am inceput sa ma gandesc prea mult la rezultatul loviturii m-a molesit. N-am mai reusit sa iau decizii bune si la unele bile dorind sa nu gresesc rezultatul a fost chiar contrar. Am inceput sa nu mai joc bila cu bila si sa am asteptari sa castig jocul. Primul meci a fost usor, dar si adversarul incepator. Am jucat perfect si a fost 5-0 in 10 minute.  In acelasi timp Madalina produce surpriza si il invinge pe Manolea !
meciul a inceput prost pentru mine cu Madalina si cu greu s-a facut 2-2. Acum daca pierdeam cu ea trebuia sa joc decisiv cu Manolea. De aici am inceput sa ma gandesc la rezultat si am inceput sa fiu temator de masa, din dorinta de a controla lovitura. Mi-am dat seama dupa aia dar deja nu am mai putut sa ma redresez. Ceva acolo s-a dereglat si daca nu ar fi ratat iesirea la 9 la 2-3 as fi stat rau de tot. Din pacate pentru ea a mai facut cateva greseli si am castigat. pe ansamblu insa a fost o surpriza placuta cu un joc agresiv si precis. 
Si cu Manolea, meciul a mers bine pana la 2-2. Am ratat sansa de 3-2. Am avut un 7 dificil si am stat pana am ales cea mai inceata lovitura. Si cea mai proasta. Apoi am ratat safeul si s-a facut 4-2. Am rata 9 in ultimul joc, daca il introduceam ieseam pe primul loc. Asa la golaveraj am  iesit pe 2 si in sferturi am dat de Iliescu Catalin. daca ati auzit de popa prostu asta am fost eu. Oricat am incercat albele bagate la 8, 9 ratat si alte prostii de pozitionare s-au tinut lant. La 0-3 inca mai eram in meci si am ratat 9. La fel am stat prea mult pe el. Am inghitit in sec nu pentru ca am pierdut, asta e in natura sportului ci pentru ca nu am reusit sa ma redresez. 
Pana la urma cei 2 care m-au batut au ajuns in finala si manolea a castigat turneul. 
La Sereno o sa vin odihnit si nu voi fi usor de batut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu