vineri, 14 februarie 2014

Inceput de an telegrafic :)

Mi-am mai dat drumul la mers si pot sa stau mai mult la masa de joc. 
Pentru anul asta mi-am propus sa imi imbunatatesc jocul cu manta asa ca am inceput sa exersez special.  Pentru ca nu pot sa sparg tare, trebuie sa caut un soft break cu tacul de joc, intrucat cel de spart e pe drum. La bila 10 a fost mai greu dar am gasit ceva cat de cat ok sa bag wing ball aproape la fiecare spargere. 
Ma va obseda anul asta sa imi imbunatatesc concentrarea si vizualizarea loviturii cat mai bine cat si sa imi stabilizez perfect mecanica loviturii. E posibil sa imi fac lentile de contact.
La lovitura shaftul asta e foarte clar, daca stau sa fac multe balansuri pe lovitura nu merge, daca vad bine bila si fac 1-2 balansuri si fac miscarea cum trebuie pana la capat merge impecabil. 
Am sperante mari pentru anul asta sa vedem cum ma descurc la urmatoarele 2 concursuri, duminica la Titan si saptamana viitoare la Sereno Champions League. 
Am facut si schimbari la trusa trebuie sa vina power break pro de la mezz ca tac de spart. Am schimbat si husa cu una mai incapatoare si mai important cu doua curele si pot sa o port ca pe rucsac, foarte, foarte bine pentru articulatiile mele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu