luni, 14 iulie 2014

Cupa Romaniei la Biliard Bila 8 - Ovidiu Cristea castigator !

A fost surprinzator pentru mine sa joc mult mai bine decat ma asteptam. La nivel mental am incercat tot ce am discutat cu Darren la Brasov si am sperat ca partea fizica de aliniere si lovitura in sine sa se produca in
conditii bune. In 7 meciuri nu am cazut niciodata,
am incercat sa ma focusez, sa raman in zona. In prima zi am inceput cu un meci usor, dar pe care l-am tratat la maxim, ca preambul la urmatorul. Son l-a executat pe Babken si astfel am jucat cu el. M-a luat tare , a facut 2-0. Am revenit la 4-2 si nu revenirea cat mentalul m-au facut sa fiu mandru. E greu cand nu ai mai jucat sa ai incredere in brat si lovitura. Pana la urma am gresit la 5-4 si 5-5 si am pierdut dar nu m-am enervat deloc. Pe spate am
castigat urmatoarele meciuri 7-0, 7-2 si 7-3 pentru a ma califica in primii 16. Desi nu am spart bine deloc ( am avut "ideea geniala" sa mai usurez tacul inainte de concurs ;))) ) am fost tot timpul in priza si pe ele. Ce m-a bucurat este ca am avut jocuri in care am rezolvat masa cu bile de senzatie, retur inapoi cu contra si spart bile, bagat bila peste fata cu scoatere inapoi 2 mante, dat 2-3 la rand cu manta si tot asa. Totusi simt ca nu am avut incredere chiar 100% si la urmatorul concurs s-ar putea sa trag mai mult pe atac indiferent de rezultat. Inca sunt undeva la 50-70% din ce as putea sa joc. Va veni oare vreodata timpul sa ma apropii din nou de maxim ? Cine stie. pana la urma m-am distrat si mi-am facut tabieturile mentale cu izolarea inainte de meci si alte tehnici.
A doua zi mi-am ingreunat tacul la loc si am jucat primul meci cu prietenul Ion gabriel. Sincer nu credeam ca am multe sanse. La inceput insa mi-a dat cateva sanse si am facut break pe mana mea pana la 3-1. Apoi el a mai echilibrat partida dar cu inca o greseala m-am dus in fata. 2 breakuri si 2 mese intregi pana la 6-3. Eram destul de tensionat nu stiam daca pot tine ritmul. La un frame am avut noroc, oricum nu vazusem caci ma uitam in jos si gabi cand se lasase bine pe neagra m-a anuntat ca a facut fault. mai rar asa sportivitate. ca sa fie Mos Craciun complet, la 6-3 la fel ma uitam in jos ca sa nu vad masa si el s-a pus sa bage 8 inainte de ultima sa bila. Ce rau imi pare ca nu am vazut, i-as fi zis ceva.,  Am castigat si e
ram in sferturi contra lui ladany. Stiam ca e o sansa foarte buna sa fac o performanta pe care o astept de mult. Din pacate, nu a fost sa fie. Am facut masa pe spargerea lui si aveam 1-0. Din pacate nu am tratat spargerea mea asa cum trebuie si in loc sa le rup gura nu am bagat nimic si am mai dat la 1-2 ! Acum am spart bine dar din pacate din bila in bila m-am lasat mai prost. Cand sa ies spre ultimele 2 bile alba s-a lovit de o bila de a lui care a lovit una din bilele mele si am ramas masca la amandoua doar cu optiunbea uni jump futurist. de la 1-3 am cazut , la 5-1 pt el am plecat in timeout. Am venit mai hotarat si am inchis o masa iar urmatoarea m-a chinuit extrem de mult dar am inchis-o agonizant. Desi am incercat sa fiu calculat, am fost
tarsalos la cateva bile si nu am facut mesele pe care ar fi trebuit sa le fac. Am fost atat de aproape dar totusi foarte departe. Am terminat concursul in sferturi si extrem de multumit de jocul interior mai putin ultimul meci dar asta e nivelul. pana la urma fratele Ovidiu  a castigat in finala cu Ladanyi si Cristian Surdea a luat bronzul in fata ;lui Robert Braga
De remarcat si tanarul junior Lazurca, ce s-a calificat in primii 16 cu un joc foarte bun !
ce e de remarcat ca 8 din primii 16 au fost la cursul lui Darren de la Brasov, si 3 in primii 8.

Un comentariu: