miercuri, 2 iulie 2014

Training cu Darren

Am ajuns ieri cu Babken si Andrei
Stanciu destul de optimist optimist Desi Jocul meu a scazut mult in
ultimul timp fiindca m-am mai jucat deloc. Mana dreapta pare cea stanga si tacul toporul lui. Axinte :)  Darren e un super Baiat foarte haios si cu o stiinta a jocului vasta. Prima surpriza a fost oferita de clubul Arta care ne-a oferit antrenament gratuit oricand, oricat pe durata cursului in afara de timpul petrecut Cu Darren ! Ieri ne-a pus sa jucam cate 2 la masa si ne-a analizat Pe fiecare.Paradoxal am avut emotii foarte mari cand s-a uitat la mine si am facut toate greselile posibile :) Apoi ne-a bagat in sedinta si ne-a prezentat concluziile foarte franc si la obiecta. Am mai lucrat la driluri si apoi am mai discutat. aspecte tactice
 Am ramas la joc mult timp dupa aceeao
 Astazi  lucram pe slabiciuni  maine multe driluri si vineri concurs la care va participa si el :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu