vineri, 23 ianuarie 2015

Experienta BKO

La turneul de weekendul trecut am jucat cu noul tac custom si am fost foarte placut impresionat de cum merge. Nu a trebuit sa schimb tinta fata de wx900 si asta m-a ajutat mult. Un tac puternic cu o pastila cam moale dar nu am mai vrut sa o schimb inainte de concurs.

In grupe totul a mers cum trebuie si m-am simtit chiar bine.
De data asta mi-am propus sa fiu foarte relaxat, sa joc mai mult pe atac si cu incredere, chiar daca pierd. Am avut si ceva noroc cu Costin unde am castigat mai clar decat ar fi trebuit ghinionul lui + norocul meu = love :))))))))))))))))))) si cu tanarul Danescu ( care are un joc remarcabil, un tragator foarte bun) care la 2-1 pntru el a bagat 9 si alba. Clasic :))))
Dupa 3 victorii am jucat cu gabi ion si mai mult ca sigur pierzatorul juca cu Babken in primul tur de pe piramida simpla. Am facut cadou primele 2 jocuri cu ratatri la ultimele bile si n-am mai contat. Oboseala s-a instalat rapid de parca ar fi fost acolo, dar astepta un motiv serios...
organizatorii au decis sa jucam sambata si 2 tururi din piramida simpla si asa ca urmatorul meeci la masa de live cu babken ! Sa joci la masa 0 este foarte placut, mai ales cand se da live, cu spectatori si masa este mai jos asa ca intr-o arena. Inclus de curand in echipa BKO am vrut sa fac o figura cat mai frumoasa. Am intrat relaxat, si cu 2 mese am facut 2-0. Surpriza jocul mergea brici. Prind masa la 2-0 si din bila in bila inima batea foarte tare si emotiile au inceput sa se catere ca niste ierburi agatatoare. Cu cat ma apropiam de final era mai intens. Am ramas pe 8 usor dar trebuia sa dau putin mai moale. Nici acum nu imi vine sa cred cum am putut sa ratez. A ramas safe, Babken a facut safe am incercat sa dau cu manta dar nu a mers. L-am bagat aiurea in meci. Urmatorul frame am gresit scoaterea de la 7 la 8. Prea mult efect lateral boala mea veche. N-am reusit sa dau 8 la jumatate si s-a facut 2-2. Putin mai tarziu era 5-2 pentru el si parca revedem meciul cu ovidiu de data trecuta. ma duc afara, fumez ma incrunt ... Nu aveam ce sa mai pierd, am dat drumul la brate si am reusit sa egalez din nou. Pentru mine a fost ca si cum as fi castigat meciul ... la 5-5 ia el timeout , mi-a dat un super safe la 2. Am rusit sa il gasesc dar i-a ramas pozitie. Si ce masa a fost ... numai bile drepte, pe manta de ziceai ca acum nu se mai scoate pe urmatoarea bila. dar el incapatanat, robotic a tinut cu ghearele de frameul ala. Cred ca m-a obosit mai mult pe mine decat pe el cat am asteptat sa imi dea o sansa. La 5-6 a mai fost un moment special, am spart si totusi raman pe bila 1. Cea mai buna spargere din tot setul. Era mai ciudata scoaterea si ma las aproape lipit de 2. Eram gata sa risc la jumatate dar am vazut un safe. A iesit mai mult decat decent. babken se scoate si imi lasa 2 departe in partea cealalta. iar nu am riscat desi am zis ca anul asta joc mai mult pe atac. Presiunea dorinta de a castiga ... etc nu a iesit safeul si a ramas cat sa o vada si sa faca run. pana la urma babken a castigat turneul A fost un meci intens, abia astept sa vad inregistrarea,
A doua zi la Silver am castigat din nou cu Costin din nou nu am muncit prea mult, mai mult s-a curatat el :)
Calificarea pe fata am jucat cu Cristi balasica ce era in forma dupa ce i-a trimis pe spate pe Raul si Zoltan kercso. M-a luat tare cu 2 mese si cand era sa o faca si pe a treia, a intrat destul de ciudat alba la bila 8. Dintr-o data din caprioara ranita la un picior aproape de 0-3, la o din asta te transformi in cerb :))) Si cum se intampla des la bila 9 jocul s-a intors cu totul, 2 mese si inca un cadou de la el si am facut eu 4-2. nesperat. La scorulasta rateaza 6 si ramane pe buzunar. 3 bile pe masa, ma las decent pe 7 si zic sa mai pun putin contra efect sa ma apropii de 9. Si m-am apropiat prostu de mine prea mult. Era de bagat dar destul de grea, taiata rau. Am lasat 9 pe buzunar si acum jocul s-a schimbat din nou spre el. Logic se face 4-4. Incearca un safe si lasa 2 departe dar 9 in apropiere. dau dupa 9 dar si la safe. Atat de aproape am fost dar 9 s-a data cu capul de colturi si nu a vrut muschii lui sa intre. Din fericire a ramas safe si Cristi da pe langa ea.
Din nou se schimbase cursul jocului. Free ball, 2, 5 pe buzunar si combinatia  6 cu 9 dar nu aveam multe trasee erau inchisa de 7 si 8. Am tras cu frica si am ramas cam rau pe combinatie. oricum nu era asa grea, 9 era iesit putin dar pe buzunar. Mi-a fugit imaginea cand am dat si am reusit sa il ratez. Intr-un final apoteotic Cristi baga 9 si incheie un meci dramatic.
Pe spate Cosmin Constantin m-a electrocutat, dupa ce am ratat 5 in primul joc am mai avut sansa la masa la 0-3. 0-4. Face o  mica greseala si reintru in meci. la 2-4 si scoaterea importanta sa fac break ratez.
Un concurs greu, dar foarte frumos in acelasi timp. 8 meciuri in 2 zile a fost foarte, foarte bine. Intre
timp am schimbat pastila si daca se putea, tacul merge si mai bine acum ;)))

Felicitari Leo Dobre, Gabi Gheorghita si resul echipei de organizare pentru efort, implicare, promovare ... Constant se dau stiri pe national TV si asta e mare lucru.
Pozele din concurs au o calitate extraordinara si parca te simti jucator cand te vezi in ele









https://www.facebook.com/media/set/?set=a.676044645846650.1073741840.633465433437905&type=1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu