marți, 13 ianuarie 2015

Inceput de an

Am terminat anul trecut cu un nou tac. Deocamddata sunt sictirit de atata tehnologie. Oricata tehnologie ai avea tot mana si pasiunea pentru biliard si talentul primeaza. dezamagit desi am jucat bine spr sfarsitul anului nu am fost aproape de ceea ce cred eu ca pot juca. Din diverse motive. 
Pentru anul asta am zis ca vreau o schimbare. Si cand ma uitam pe az am vazut tacul asta de la Chuck Starkey si care ingloba cam tot ce am vrut sa iau acum 3 ani dar am luat tot tehnologie. Abanos in fata buttului ( de malezia, mai rar la tacuri ) pin gros ( de meltean chiar din lemn), shaft galbui reciclat din tacuri Brunswick de acum 100 de ani, 12 mm pastila si .... fara ferula. 
Lovit, imprumutat, luat :)))))0 Intre timp am vandut mezzul de joc, mai raman cele de spart si jump tot mezz. Vreau un break jump ieftin si gata.
La Titan am jucat cu un tac de la Max cu Z2. Foarte bine am jucat. Partial pentru ca in sferturi am fost chiftea si bebe m-a executat sec. Din pacate nu a castigat cupa, campion iesind george Popescu. 
cred ca maine poimaine o sa il testez prima oara, astept cu interes maxim. Sambata este Bko si trebuie sa il testez in conditii de stres. Macar sa ma bucur de o lovitura cu feedback extraordinar si mai schimb ceva . O sa joc mai mult pe atac si mai putin la safe. Macar sa ma distrez :)))))))))))))))))))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu