marți, 12 mai 2015

MARATONUL BKO - weekend de foc !

Iarasi un weekend cu yin si yang pentru mine ... Prima zi am fost destul de nesigur si nervos, nu m-am putut concentra deloc, am jucat dupa ureche, si inconstant.



Am pierdut calificarea la golaveraj ... Am castigat primul meci la 5-2, apoi am jucat la masa live cu Mihai Damian. E super sa joci la masa aia, mie imi place mult. Am plecat teava si la 4-0 m-am relaxat. Meciul s-a intors si am ratat sansa dupa sansa sa inchid meciul, asa se intampla cand nu tratezi bilele serios si te pravalesti peste ele. Te pedepseste jocul, si am castigat pana la urma chinuit dupa ce el a ratat 7 la 4-4.
Nu am mai reusit sa imi revin si am cazut fizic de asemenea. Am pierdut rau 5-1 cu Ion Gabriel, nefiind in stare sa inchid o masa cu 3 bile din freeball.
gabi l-a batut pe Viziru in decisiv si a castigat grupa iar eu trebuia sa castig ultimul meci cu Augustin pentru a ma califica din cauza golaverajului. daca as fi castigat 5-2 cu Damian sau daca luam 3 lui Gabi puteam sa si pierd strans si ma calificam. Nu ma simteam bine si el a inceput in tromba cu o masa rapida dar ... a bagat alba la 9. Cadou nesperat. Si meciul a curs asa pana la 3-1 pentru mine. Cateva schimburi de safeuri si am primit freeball. 5 pe manta o iiesire simpla la 6 apoi erau numai stopuri pana la 9. Nu stiu cum naibii dar am reusit sa ratez din freeball. daca a vazut ca prostul chiar nu profita el a ravenit in forta. La 3-4 am mai avut o sansa am terminat o masa grea si am ratat prosteste 8.
Am plecat destul de dezamagit nu de rezultate cat de faptul ca nu am reusit sa ma adun. Mai era o sansa sa imi revin, Silver Cup.
Seara am schimbat pastila si am facut un antrenament/pedeapsa  de flotari si abdomene. M-am tot gandit ce am gresit si pentru duminica mi-am propus sa incerc aceeasi abordare la fiecare lovitura, indiferent de scor, indiferent de bila sau adversar. Doar stiu ce trebuie facut inainte de lovituri dar cateodata refuz sa folosesc ceva si joc dupa ureche. Si mi-a reusit in proportie de 90-95 % :)
Am castigat 2 meciuri pe spate si apoi am dat piept cu Alex Florescu pentru calificarea pe piramida. M-am tinut bine insa la 2-2 am
 ratat un 5 tot gandindu-ma pe unde sa ies la 6. El a jucat impecabil si nu am mai putut sa revin. Pe spate am avut un meci intens cu prietenul Bela. Amandoi am jucat solid, eu cred ca am stat mai bine mental si am beneficiat de 2-3 ratari ale lui pe care le-am fructificat chiar daca am ratat la 4-2 un 9 greu.
La tragerea la sorti am cazut din nou cu Alex si el a inceput furtunos cu un break. Din fericire am schimbat spargerea si am reusit sa raspund cu break si masa. Am reusit sa fac 3-1, apoi la 3-2 el mi-a lasat 2 pe buzunar. 3 era ciudat si am incercat sa ies intre el si manta. Nu am iesit unde vroiam dar alba s-a pus exact pe combinatia 3 cu 9. Drept, drept. Am zambit usor ... cate sanse erau sa raman chiar acolo ... Am dat combinatia, La 4-2 am ratat prima bila din cauza presiunii rezultatului. Alex si-a revenit si a luat urmatoarele 2 jocuri. La 4-4 a avut prima sansa dar a  bagat alba din spart. O masa cu presiune dar am reusit sa ma controlez si am inchis meciul. Eram foarte multumit si pentru semifinala am jucat cu colegul Dan Moraru.
Incepusem sa obosesc si mi-am dat seama pentru ca nu mai vedeam mai multe variante la safeuri. Nu se mai invartea rotita cum trebuie. Am plecat de la 0-1 apoi am facut 2-1. Aici mi-a iesit o lovitura la 2 capete la 6 si am ramas taiat pe 7, iarasi presiunea m-am gandit mai mult la castigarea jocului si mana a tremurat imediat. In loc de 3-1 s-a facut 2-2, 2-3 si aici pana la urma am mai avut o sansa la un 9 lung dar am gresit total tintirea. La 2-4 nu am mai avut putere sa mai fac ceva si am iesit in sferturi. Pana la urma am fost extrem de multumit pe ansamblu, se putea si mai mult dar si mai putin.

Dan Moraru a continuat in tromba si a castigat meritat concursul Silver castigand cu Cosmin Cretu in semifinale si cu Ovidiu in finala cu o revenire de senzatie de la 1-4, 4 mese fara greseala.

Totusi performerul weekendului este tanarul Ionut Simion care a reusit sa prinda finala la BKO Gold dupa ce a invins nume de top ca Sergiu Voicu, Danilo, babken si Viziru in semifinala.
Finala totusi a curs intr-un singur sens, Ciprian Gandac a jucat impecabil castigand al treilea BKO Gold din 6 etape !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu