vineri, 29 mai 2015

Vremea reparatiilor. Capitale :)

Am primit mai demult 2 shafturi crapate, un Z2 si un BK de spart sa ma joc cu ele. Erau crapate bine in portiunea din fata a shaftului, ac
olo unde este gol. mai intai am lipit provizoriu fasiile la loc cu un lipici lichid, cat sa tina pentru faza 2 in care am introdus pe interior un niplu de lemn de brad si am pus epoxy bicomponent. La BK de spart am pus pana la urma o ferula de 314 normala si o pastila de spart facuta de mine. Pana acum shaftul se tine bine si Tomy este multumit. Cu Z nu am apucat sa joc dar o sa o fac in scurt timp. Incurajat de astea m-am apuca si de shaftul meu dat fiind ca era cam lenes. Desi feelingul unui shaft fara ferula este foarte mare, este cam lenes pentru ca shaftul absoarbe mare parte a energiei loviturii. Pe de alta parte el avea 12,5 mm si nu 12 asa cum mi-l promovase Chuck. Asa ca am pus o ferula de Z si l-am scazut la 12 mm. Am facut aseara cateva seturi cu Gabi si merge superb. Are 2 viteze in plus, mult mai puternic si deflectia s-a mai micsorat.
Tot la capitolul reparatii, luni am fost la clinica Ama si l-am cunoscut pe doctorul Andrei Filip. Unul din cei mai draguti doctori pe care i-am cunoscut, am ramas placut impresionat de faptul ca se interesase de cazul meu si studiase deja posibilitatile pe care le am ca sa fie bine si din punct de vedere sportiv. Mi-a explicat tot ce e de facut, riscuri ...  Am mai facut la o clinica analize, 2 aparate si nu am primit nici o foaie acasa. Aici totul a durat cateva ore, 7-8 aparate diferite, pana si  ecografie de ochi am facut. Am primit dosarul acasa cu tot ce am facut acolo.  Au iesit bine asa ca in curand ma voi opera cu cel mai performant aparat laser din tara  :) Si inca ceva m-a sunat de la clinica cu 2 zile inainte sa imi aminteasca de programare, plus mesaj in ziua consultatiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu