marți, 19 mai 2015

Weekend plin la TAC

A fost ultimul concurs cu lentile din viata mea, sper. De ceva timp mi-am facut curaj si am inceput sa investighez varianta operatiei cu laser. Dupa cateva vizite si multe recomandari am optat pentru Ama Optimex. Spre surprinderea mea am aflat ca functioneaza din 1991 si de foarte multi ani sunt specializati pe operatii laser, cu cele mai noi aparaturi. Tot rasfoind pe siteul lor am vazut ca si la partea de optica medicala au chestii ultramoderne. De exemplu eu nu auzisem de ochelari biocompatibili sau electronici :)
 Pana acum personalul mi-a lasat o parere foarte buna, si toate recomandarile s-au adeverit. De saptamana viitoare intru in linie dreapta cu analizele si sper sa ma operez cat mai repede.
Asadar dilema daca sa particip la calificarile Eurotour sau la Atomic bila 8 s-a risipit repede intrucat nu puteam sa particip la cea de a doua etapa de calificari.

La calificari au fost totusi 32 de jucatori, care au avut un program infernal 4 grupe de 8 jucatori care au jucat sambata 7 meciuri de primul la 9, iar duminica primii 16 au jucat piramida dubla tot primul la 9 ! Aprape toti, au fost 2 jucatori care dupa 2 sau trei infrangeri au plecat acasa ;))))))
Sistemul de punctaj este interesant, nu se premiaza locul obtinut efectiv, ci numarul de victorii !
Clasamentul dupa prima etapa :
1 BABKEN MELKONYAN 1100
2 OVIDIU CRISTEA 1050
3 SERGIU VOICU 950
4 ROBERT BRAGA 900
5 RADU ANGHEL 750
6 ALEX FLORESCU 700
7 DAN MORARU 650
8 COSTEL STÎNGACIU 650

De remarcat prezenta in grupe a tanarului CLEMENT VERSCHATSE de la Snagov trebuie felicitat pentru curaj si cele 2 victorii obtinute in grupe. Un adevarat maraton, abia astept sa particip la urmatorul. 
La Atomic am fost 34 de jucatori, Desi obosit, eu am jucat relativ bine in grupe, un meci mai slabut cu Billy am pierdut 5-4, apoi am castigat cu Vlad Balas  5-1 si surpriza s-a produs Vlad l-a batut 5-1 pe Billy si a scos unul din favoritii la titlu din faza grupelor. In primii 16 am facut un meci frumos cu mese si breakuri cu Damian Alexandru. Incepuse sa se miste si lentila dreapta si dupa ce am castigat primul joc tactic am inceput sa fac greseli sgandarit si de oboseala si de nervozitatea adversarului meu care parca era un cazan cu aburi. Stiu ca e si greseala mea dar nu imi place biliardul asta de cartier la concurs.Vlad Balas  a ajuns in semifinale dar a pierdut la Alicus care avea sa castige si finala in dauna lui Cosmin Gherman un jucator pe care nu il vasusem prea mult pana acum dar care mi-a placut foarte mult cum joaca. 
In weekend se prefigureaza a doua etapa de calificare la  Eurotour cat si o noua etapa Atomic CUP. 
Odata cu schimbarea BKO la TAc ( a inceput sa se vada implicarea lui LEO si clubul a cam prins viata) , Echipa de Joc a decis si ea sa isi mute biroul la TAC, asa ca in toate zilele saptamanii vom avea concursuri seara, Luni si Miercuri biliard, marti si joi snooker by echipa de Joc si vineri concursul de casa TAC 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu