luni, 21 decembrie 2009

Concurs ratat

Merg sambata la London cu sperante mari, jucam bine inainte. desi a fost la liber, fara restrictii nu au fost decat 20 de insi. Am inceput prost de dimineata. Grig mi-a indicat ca tacul sau Mezz pe care l-am trimis la reparat ( un shaft nou si o extensie) e mult mai usor. Fuga jos la magazin si dupa cantarire vine raspunsul : 17,3 OZ. Imediat mi-a picat fisa ca ala dupa ce a lucrat la extensie a uitat sa puna greutatea inapoi. Nu e mare diferenta, doar 2 oz .... Pana la urma se rezolva, o sa ne trimita niste suruburi acolo. Apoi am avut un tur liber si un meci cu Cristi Costache pe care l-am castigat desi nu am jucat extraordinar. Dimineata listele cu clasamentul nu erau la receptie asa ca am jucat dupa ala vechi. Normal la primii 16 se mai tragea o data conform unei scheme. Eu am propus sa jucam in contin uare, doar eram 20. Au inceput sa tipe unii ca de ce vrem sa schimbam si am lasat-o asa. Cu Duta eram deja in primii 16, insa eu tot asteptam tragerea si nu mi-am dat seama. A iesit o varza in capul meu de la toate astea si stateam linistit ca ajung in primii 16 si acolo incepi de la 0 cu 2 sanse. Anyway, am incercat sa joc bine din inertie, fara sa ma concentrez suplimentar., sa incerc sa joc fara presiune. La 3-2 pt mine ratez bila usoara si il bag in meci. La 3-3 ajung la masa,si suna telefonul. Era de la banca BRD, unde am un credit amarat de 30 RON pe luna. Ma suna ala de parca as fi omorat pe cineva. Dupa un minut mi s-a parut ca se termina discutia, dar ultimile replici m-au enervat la culme " Unde platiti ? La BRD zic eu. La bancomat sau la casa ? " Frate da ce draq vrei sa stiu unde o sa platesc ? Si asa enervat am incercat sa termin masa dar n-am reusit, si ca sa accentuez starea de masochism am strans si bilele de pe masa. La 4-3 n-am avut sanse si am pierdut. Pe urma a venit surpriza, nu se mai trage o data. Si asa m-am dus pe spate sa ma razboiesc cu Calin. Am intrat la fel de prost in meci, pana la 3-1 pentru el am fost petarda. La scoru asta m-am dus la baie si m-am spalat putin pe fata sa ma trezesc la viata. M-am intors cu alta fata si pana la 3-3 n-am mai gresit nimic. Sparge el si nu baga nimic, fac o masa greuta, ma las destul de taiat pe 8. Din dorinta de a nustrica ritmul m-am aruncat nepregatit pe el si l-am ratat. Alegeri proaste toata ziua, tactice mai ales. Inainte de 8 puteam sa joc cu prelungitorul dar am ales sa ma cocosez. La 3-4 imi revin umpic si fac break. Speram sa faca o greseala, sa mai am o sansa samd Nu s-a intamplat , a facut si el break. Pana la urma a si castigat omu asa ca il felicit. Nu joaca rau deloc.
Am plecat amarat, dar m-am inveselit in vizita la Muscoiul din Kings, cateva Timisoareana si faptul ca am stat printre oameni care iubesc sincer biliardul m-au repus pe sine.
Concluzii : daca pleci fara o motivatie clara la un concurs, mi se pare greu sa realizezi ceva. Nimic nu vine de la sine, trebuie sa iei in serios fiecare bila si sa le joci asa cum trebuie. Din dorinta de a juca fluent, cu ritm m-am grabit si am gresit tactic foarte mult. De fapt am facut mai multe breakuri ca la alte concursuri, dar am fost asa molatic, n-am avut dorinta aia nebuna de a castiga.

3 comentarii:

  1. Merci Iulian pt aprecieri...dar acel 8 nu cred ca il ratezi niciodata din 10 incercari...Calin

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde cate Timisorence a servit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Calin, ai crescut foarte mult in ultimul an. respekt ! Am tot schimbat tacuri si cred ca de aia am unele lacune inca in joc. Dar o le rezolv, sper.
    Mircea, am inceput cu apa sfintita de Ardeal, o bere, apa sfintita , 4 beri. Un final fericiiiiiiiiit LOL

    RăspundețiȘtergere