marți, 8 decembrie 2009

Ultimate tip tool

Am reusit sa primesc si mult laudata unealta de ingrijire a pastilei, Ultimate. Este produsa chiar de cei care mi-au facut tacurile, fratii Fisher. Asadar ei se lauda cu 4 functii pe care le indeplineste :
- inteapa si zgarie pastila - "coltii " nu sunt asa pronuntati ca la alte instrumente, de intepat eu zic ca isi face treaba, dar de zgariat nu prea;
- da forma rotunda pastilei in 2 variante de curbura, mai intensa sau mai plata - este mai bine ca la banutul clasic ( willard shaper ), pentru ca sta bine pe sol. Producatorii asigura si smirghel de schimb.Desi cred ca asta care e acum o sa tina destul pentru ca face forma din cateva miscari.
- finisarea pastilei cu ferula -pe lateral exista o fasie de smirghel si sub ea laterala metalica este scobita astfel incat sa se plieze pe ferula. Prin miscari sus-jos ar trebui sa facem operatiunea asta, dar parerea mea este ca sa stati linistiti. Smirghelul atinge ferula, asa ca riscati sa o stricati. Cred ca trebuie sa uitam de functia asta.
- da luciu si intareste pastila pe lateral - asta merge foarte frumos, imi place mult.

Pe total ii dau o nota buna, este suficient pentru a intretine foarte bine o pastila.

3 comentarii:

  1. Nu stiu da mie mi se pare cam inutila chestia asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat ceva, nu merge decat cu smirghel ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu prea cred. Daca n-ai altceva merge si cu smirghel, insa cu asta curbura pastilei iese PERFECT. Daca vrei sa ai un joc constant, asta ajuta cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere