luni, 14 decembrie 2009

Materiale

A ajuns si comanda de afara, acum am ceva Kamui, Moori Med si Wizard pe stoc. Plus cateva pastile de spart .... O sa imi pun un G 10 pe tacu meu de spart, asa ca sa experimentez. Am pus pe un break\jump cu fiber pad intre ferula si pastila si a sarit. Pana n-a sarit mergea super. Mie o sa imi pun fara sa vedem daca sta. Nu mai suporta baiatu alte experimente saracu, asa ca i-am pus un WB presat. O sa incerc sa lipesc si cu epoxy din 2 solutii care se combina, se zice ca e bun si asta.
Tacu de jump am inceput sa ma mai imprietenesc desi tot usor i se pare. Buttul e gaurit pe interior, cred ca o sa incerc sa il ingreunez cumva.
Pentru detinatorii de Z si 314, hai sa va arat cum arata "tehnologia de varf " pentru micsorarea deflectiei, sa vedem daca mai dati cu ele LOL Asadar, shaft din mai multe bucati, gol pe interior umplut cu spuma, iar sub ferula peretele de lemn nu are mai mult de 2 mm. Brrr , fragil. Pozele sunt de la un Z.

PS : in curand review la mult discutatul " Perfect Aim" al lui Gene Albrecht !

Un comentariu:

  1. ...deci asa arata un Z? Gol si umplut cu spuma? Mai ca imi vine sa-mi rup I3-ul sa vad aia de la McDermott ce au mai inventat...

    RăspundețiȘtergere