sâmbătă, 12 decembrie 2009

Mosconi day 3

Ziua a patra primul meci : Shane Van Boening - Ralf Souquet

Niels Feijen v Dennis Hatch
Thorsten Hohmann v Johnny Archer
Ralf Souquet v Shane Van Boening
Darren Appleton v Oscar Dominguez
Mika Immonen v Corey Deuel

Sa speram ca va fi semnalul revenirii noastre, ieri Europa a castigat ziua cu 3-2 !
Avem reluari astazi cu Mosconi Cup ziua a treia daca merge playerul de la 13.00.
Diseara puteti incerca si http://www.fromsport.com/video-132205.html daca nu merge playerul. Multumim Tomy :)
Ca sa va incalziti, am uploadat ultimile 2 jocuri Archer-Darren de ieri. Enjoy !
http://www.youtube.com/watch?v=QMNnyBodgf4&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=8tosWE2crpk&feature=channel

Asadar dupa 2 zile americanii au rasturnat calculele hartiei si conduc autoritar cu 7-2. Nu mai sper nimic de la europeni care nici atunci cand joaca bine ( vezi Darren) , pierd. De frica sa nu se termine curand, organizatorii au pus doar 4 meciuri astazi, in speranta ca Europa va lua macar un punct si va impinge jocul si duminica.


Programul Sky: http:
//www.skysports.com/tv_guide/0,19953,,00.html

http://www.matchroompool.com/page/MosconiCup/Fixtures/0,,12660,00.html

Daca nu merge playerul de aici ; http://www.vshare.tv/live/8023/00_XTRA/1


Merge cu Internet Explorer

33 de comentarii:

  1. in seara asta la ce ora incepe tot la 9?

    RăspundețiȘtergere
  2. Evident ca tot la 9 incepe...Nici nu stiu la ce sa ma mai astept de la ziua de azi...

    Eu cred ca au existat 2 meciuri cheie care au rupt echilibrul... al 2 lea meci: (JOHNNY ARCHER AND DENNIS HATCH 6-5 Niels Feijen and Darren Appleton) cand americanii au avut 2 frameuri castigate din bulan(un 9 din spart si o combinatie) si meciul 9: (JOHNNY ARCHER 6-5 Darren Appleton) cand Darren a condus 5-1 si nu a gresit f mult, insa Archer a castigat in decisiv... Altfel era la 5-4...asa e 7-2.

    RăspundețiȘtergere
  3. dece apare la stream ca tre sa platesti??

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce sa platesti mai nene? Ori nu ai inteles ce scrie acolo mai jos in engleza, ori ai intrat in alta parte :D

    RăspundețiȘtergere
  5. De acord, alea au fost meciurile. Bulan, mult bulan pt USa. Cred ca la 11 incepe in seara asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. La un moment dat a aparut ieri catrebuie sa platesc 1,5 dolari, insa am facut o smecherie si a disparut. Sa speram ca nu ne mai deranjeaza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai de ce sa inceapa la 11? Pe sky sports apare la 9, iar pe site-ul oficial mosconi la fel...

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai sky e in anglia care e cu 2 ore inaintea noastra

    RăspundețiȘtergere
  9. Vad pe alte site-uri ca e deja 7-4.Au castigat primele 2 meciuri de dublu europenii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu merge frate. bOul asta
    nu mai transmite azi pe vshare. Incerc sa gasesc alt6ceva

    RăspundețiȘtergere
  11. am gasit un link si merge http://www.fromsport.com/video-132205.html

    RăspundețiȘtergere
  12. am incercat si eu sa gasesc ceva dar nu am gasit...

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa traiesti tomy :D

    Imi place cum il incurajeaza archer pe deuel, probabil il simte mai tensionat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Deuel bulanos in decisiv...incredibil

    RăspundețiȘtergere
  15. Merci Tomy, pacat ca m-am enervat si m-am culcat. S-ar putea sa mearga si asta de pe blog azi, asha zicea boul ala de la Vshare

    RăspundețiȘtergere
  16. da....se pare ca la mosconi castiga cei care au un om ce poate tine echipa unita...anul trecut si acum doi ani era Tony Drago pt Europa iar anul asta e Dennis Hatch pentru SUA

    RăspundețiȘtergere
  17. nu mai merge playeru asta??

    RăspundețiȘtergere
  18. Dupa cum am mai zis, cel de la vshare a promis ca va da drumul azi la stream .......

    RăspundețiȘtergere
  19. Incepe.... Ralf si Boening s-ar putea sa joace de 2 ori azi :)) Mergeti pe linkul de sus.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ala de jos nu apare imaginea si bufferul mi-l tine la 90-100 degeaba.

    La fromsport imi da mesaj ca a atins nr maxim de streams pt tara noastra. Vreo solutie ?

    RăspundețiȘtergere
  21. la fromsport poti sa ii dai refresh...da tot iti apare msj o data la vreo 15-20 sec si e enervant

    RăspundețiȘtergere
  22. Pai da ... si nu rezolv nimic.
    Acum a mers mai mult ... sa nu-l deochi :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce break superb a facut Hohmann la 5 1 pt el :|

    RăspundețiȘtergere
  24. I am back, mi-a cazut conexiunea. Ce s-a intamplatla hatch ?

    RăspundețiȘtergere
  25. L-a spulberat pe Feijen...a fost de neoprit...Hohmann in schimb a dus tot greul zilele astea...Sa vedem daca il ajuta Souquet

    RăspundețiȘtergere
  26. Frate ma innebuneste Ralf asta. Slab rau la safeuri

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi tot aparea un mesaj sa upgradez la premium. Am inchis si m-am dus la pagina principala fromsport si am deschis din nou. Acum e bine.

    RăspundețiȘtergere
  28. S-a dus draq, parca e posedat cu manta e varza.

    RăspundețiȘtergere
  29. S-a curatat chelu............. Asta m-a batut pe mine ?

    RăspundețiȘtergere