luni, 8 aprilie 2013

Academia de Biliard

O zi ciudata , imi vine sa plang de nervi ... Am fost bine mental dimineata eram pregatit de un meci cu babken. E ultima oara cand nu ma duc singur la un concurs. Alecu a parcat departe si am facut 15 min pe jos, batea un vant teribil. Sambata seara lasasem tacurile in biroul managerului ca sa nu le mai car dupa mine dar am uitat sa vorbesc pentru dimineata. Am ajuns pe la 10.20 si tacurile erau incuiate ... M-a luat panica cum cheia venea pe la 11 si au intrat la masa merezeanu cu Farcas. La noi n-a mai ramas o masa disponibila pentru antrenament si cum primul meci s-a terminat repede am fost nevoiti sa intram la tv pentru ca ovidiu cu novo nu terminasera meciurile lor. neincalziti fara sa dam deloc am intrat la masa reci de tot. N-am facut nimic din toate cate trebuie facute inaintea loviturii, eram ca un copilas. Am avut probleme cu masa , fiind si chior nu am vazut bine bilele lumina era difuza, foarte rapida m-a facut sa joc usurel, cu frica sa nu fuga alba de m-am lesinat. Chiar nu am cautat Tv concursul asta, dar se stabilise sambata ca elvis sa joace la Tv si duminica asa s-a intamplat. Nu asta e nivelul meu, imi este rusine dar asta e. La televizor se vede usor dar acolo pe postav cand te pui pe bile e altceva. Spargerea n-a mers si tacul nou nu si-a facut datoria asa cum ma asteptam. Am ratat sa fac 2-2 momentul cheie al meciului. Singurul moment de care sunt mandru este la 5-1 pt el am facut masa si m-am lasat prost la sfarsit doar pentru  lovitura marca inregistrata :) de data asta mai grea, 8 in unghi departe de bila obstacol sarita. Daca reuseam prima bila in frameul urmator era 5-3 si prinsesem multa adrenalina. Asa a fost 7-2. Am o varza in cap acum ...
de mentionat ieri Minca Andrei, care l-a intins bine pe Novo pierzand la limita 7-6 dar prestand un joc de nivel superior.
Calaii mei babken si elvis s-au intalnit in semifinala scor 7-4 iar ovidiu i-a curatat pe novo si nas.
Finala a fost fara istoric, dupa primul frame luat de babken ovidiu a luat 7 la rand cu un joc perfect fara nici o bila ratata ! si babken a ratat decat una :)
Saptamana asta, de vineri ovidiu intra la mesele campionatului european. Sa ii uram succes !

Un comentariu:

  1. A fost un concurs reusit, una peste alta. Sper ca nu te-ai suparat pt comentariul pe care l-am postat pe fb despre meciul tau cu babken. Amandoi ati ratat mult, dar cine stie despre ce-i vorba, stie si care e nivelul real :)
    Felicitari lui Ovidiu, lui Danilo (al doilea rezultat excelent consecutiv) si lui Abdrei Minca (sa-l impingi in decisiv 6-6 pe Novo e ceva).

    RăspundețiȘtergere