duminică, 7 aprilie 2013

Tare concursul azi la Academia de Biliard, 54 de participanti si cu cativa participanti din tara. Am castigat primul meci cu Rusu Andrei si apoi am intrat imediat la masa tv, n-am avut timp sa reintru in atmosfera de meci dupa relaxarea ca am castigat. Am tras de mine, dar n-a mers mana nu m-a ascultat. Am facut si faultul ala prostesc ... Pana la urma am castigat cu Andrei Americanu si m-am calif...icat pentru maine in primii 16.
Am o lupta mare cu babken ...
pe fata Novo - Minca, ovidiu - Auras, eu-babken si restul nu le mai stiu le postez maine dar calificati mai sunt Iacob Dan, Danilo Ionescu Danilo, Maican, Merezeanu Gabriel, Toader Marian ( meci in decisiv de infarct cu Ion Daniel Munteanu ) , Gagiu Elvis, Farcas Bogdan ...
Altfel Novo a jucat cel mai bine azi, foarte frumos.
maine meciurile din primii 16 incep la 11.00 fix, avem live intre 11.00 - 15.00 si 17.00 si 18.00
Live pe GSP TV !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu