luni, 29 aprilie 2013

Etapa II Nationala

La bucuresti a castigat din nou
Ovidiu Cristea dovedind ca este cel mai in forma jucator la ora aceasta desi a fost supus la grele incercari in semifinale de revelatia turneului tanarul Meila "Bustamante"Silviu care a luat locul 4.
Ziua a inceput cu tanarul Bogdan Toma in forma, ajuns in primii 8, dar oprit de babken dupa un meci greu.  Mario l-a demolat pe Gabi , Braga s-a chinuit serios cu Moldoveanu Victor dupa care a rabufnit si l-a rupt pe Mario in bucati.
La Iasi Chiritoiu Liviu, Ardealul de Nord Olah Gabor, in banat Costea Iulian , la brasov Iusan Dorin  si Stariu la Dobrogea sunt ceilalti castigatori
 

Deocamdata nu amk cu ce sa joc si am imprumutat o combinatie f buna de la Sandu, un Z2 pe butt de Pechauer. Din pacate aici atitudinea si oboseala m-au bagat pe linie moarta. Am pierdut nepermis primul meci cu Straticiuc, jucand prea relaxat pana cand mi-am furat-o. Nu mai regasesc foamea aia de victorie ... pe spate in  duelul ranitilor l-am invins pe neaga Costin, la fel intr-o forma slaba. Urmatorul killer Damian de Slobozia ... Am luat rapid primele 2 jocuri si totul se simtea ca pe vremuri. Am balbait sansa de 3-0 si  jocul s-a intors impotriva mea. Nu mi-au iesit safeurile , n-a mai iesit nimic. la 3-3 dau safe la 7 dar il las pe buzunarul de  mijloc, il baga si apoi combo 8-10. La 3-4 dau safe pe toata distanta mesei. Se vede doar o tara bila f grea o baga se loveste alba de 7 si 8 si amandoua raman pe buzunar. Pacat cu putina soarta poate imi reveneam. Am nevoie de un rezultat sa ies din starea asta. Am decazut in joc dupa ce depresiv fiind am fost taxat de baietii buni si deposedat de tacul cu care ma obisnuisem. Dar va veni Mezz cu Z in vara. Pana atunci voi lua o pauza de joc, doar la turnee vin.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu