joi, 25 aprilie 2013

Vine etapa

Am vandut mezzul de joc. Sa zic ca m-as fi obisnuit cu HP 2 pana la urma , am facut si breakuri cu el. Din tot ce am folosit sa zic ca ar fi cel mai solid si cel mai precis fara efect lateral. daca ar fi fost putin mai subtire ... Trebuie jucat stiintific ... Ma omoara infundarea asta, stop stop. Trebuie jucat cu acelasi ritm si nu prea mai sunt eu neamt asa  La deflectie este mai mare ca la Z si 314, asta sigur. In cartea mea ca shaft e pe locul 2 dupa Z2.  WD700 pentru mine e o mare deceptie sau nu inteleg eu care e faza cu el, arunca alba ingrozitor de inconstant.
Pe drum este un mezz cu Z2, seria MPC3, wrapless sau cu Sp Grip vedem. O sa joc cu Dominiakul lui Cristi, de 60 de inch la concurs,  un fel de Strickland mai mic :)
M-am simtit mai bine in ultimul timp si am bagat un tenis de camp vinerea trecuta, dar mi-am deplasat ceva la coloana. Am fost ieri la "salvatorii"de la Varuna si mi-au mai reparat durerea, nu fara cateva perdafuri meritate de altfel :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu