marți, 16 aprilie 2013

Fara titlu ...

S-a  iscat o mare polemica pe facebook ( pe wallul meu PERSONAL)  legata de participantii nostri la europene. Unii au fost nesimititi, altii m-au atacat fara nici o jena. Daca dupa atatia ani de tras biliardul de coada cu organizari de turnee si incercarea de a misca lucrurile la nivel oficial nu am voie sa reactionez cand un idiot ma acuza de manevre, atunci poate e cazul sa renunt. Da l-am facut prost, si chiar este. Am pierdut mult timp cu biliardul in loc sa stau in familie cu fetita si nevasta. Mi-am neglijat problemele personale. Multi vin la concurs la ora 10 si cred ca au dreptul sa imi dea in cap. Accept critici constructive dar nu accept atacuri din astea, atata timp cat nu traiesc din banii jucatorilor de biliard nu aveti dreptul sa ma calcati in picioare. Atata timp cat am fost atat de serios merit o prezumtie de nevinovatie. Anumite elemente care au suspendari cu carul si fac ca maimutele pe aici ar fi vrut sa plece la europene. In nici un caz maitre ! Ca sa fii acolo trebuie sa fii un sportiv ( nu jucator). Adica sa joci bine si sa ai un comportament sportiv ireprosabil. Totul s-a facut cum trebuie si am vb pe rand  cu cei mai buni care sa ocupe locurile cu plata. Dar nu mai intru in amanunte. Cine vrea mai multe amanunte ma poate suna sa ma gaseste la Sereno.
Ma mira cum sportivi isi pot ataca presedintele de la clubul sportiv si alti oficiali ai federatiei in public. In ce sport ati mai vazut asa ceva ? Eu unul nu mai accept oameni in clubul meu  sportivi care ataca in public pe mine, sau pe alti oficiali   ai clubului sau ai FRB-P sau au un comportament de maidan.
Ne-am urnit la drum dar greul abia incepe. Avem nevoie de sportivi ( si avem , chiar avem), oameni cu atitudine sanatoasa. Nu avem nevoie de bagabonti de club, eu  unul nu imi mai cheltuiesc timpul pentru oameni de genul asta.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu