vineri, 4 octombrie 2013

Cupa Mosconi punct final

Am inceput bine, Ovidiu l-a mitraliat pe Raul 7-3.
Augustin se parea ca va castiga dar Iliescu nu renunta si  duce meciul in decisiv. Au gustin face masa dar rateaza 9 si il lasa pe buzunar. Pe echipe ei  au avut moralul mai bun si am pierdut la 1-2  Costin castiga impecabil 7-3 cu malaele si uram decisivul, eu cu Mario.
Am incput bine cu masa, apoi Marioa face break , masa , si aproape break dar rateaza 7. 2-2. Mario se lasa masca si nuatinge 5. Of si ce importanta era bila asta. Am dat moale si m-am lasat greu pe 6. ratez termina Super mario masa. Nici nu imi dau seama cand se face 5-2 pentru el. Joc la safeuri si cu freebal bag combinatie 1 cu 9. masa.4-5. Rateaza 9 . ramane greu. dau la doua capete si duc alba sus aproape pe buzunar. Un 9 departat, in unghi greu de dat din efect, mario greseste si se face 5-5. La scorul asta era o masa complicat, fac safe , greseste. Apoi continui si castig la 3 greseli ! Ce atmosfera frumoasa a fost ! La scorul asta am avut o decizie grea de luat si n-am luat-o bine. Alba pe manta scurta si 1 in partea cealalta langa 5. Nu puteam sa bag pentru ca intra alba daca jucam cu mult contraefect. Aleg sa dau safeul, nu iese si mario termina masa. 2-2 la general, 6-6. tensiunea era maxima. Fac safe. Cu doar putin de 1 disponibil, Mario da dupa 9. rateaza , raman masca. Dau jump , alba trece putin pe langa 9, ramane masca ! Mario da jump. Ramane  1 langa 3 departe. Poate trebuia sa dau sa bag 3, dar tensiunea era prea mare. dau la safe, 1 ramane cat sa il vada, aproape de 9. Incredibil Mario nu baga 9 si imi ramane 1 ascuns doar vreo 2 mm se vedeau. Dau dupa el, bag 3 ramane masca dar 1 era pe buzunar. Bag cu jump raman in unghi mare pe 2. 9 era tentant langa buzunar dar greu de bagat. dau sa bag 2, ratez, ramane masca. tensunea era maxim. Apoi safe, safe , safe din nou si  raman sa dau jump pe La iesirea de la 5 la 6, aproape ramane ascuns dupa 7 ! usurat mario baga si restul bilelor si astfel echipa Oilor negre castiga concursul. Un final de infarct pentru barbatii tari de inima. Bravo ! Multumesc colegilor pentru clipele frumoase petrecute in acest turneu, pacat ca nu s-au televizat meciurile. 
In finala mica Sereno Killers se impun 3-2 in fata Piratilor Sereno ( Auras il invinge pe Tudor Daniel, Popescu pierde la Munteanu Ion, la echipe Sereno Killers castiga, Andrei Minca pierde la mare lupta cu danilo Ionescu si Grigorescu Bogdan aduce punctul victoriei in ultimul meci cu balas Vlad) 
Multumim clubului Sereno si organizatorilor Minca Andrei si Balas Alexandru pentru efortul depus si pasiunea constanta pentru acest sport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu