sâmbătă, 26 octombrie 2013

Sereno Champions League - 10 ball

Am castigat cu Madalina, am pierdut pe fata la Tomitza. Am ratat un 7 simpluuuu si dupa aia am alergat pe langa cal :) M-am umflat putin cu Paul Mihalache, am incercat sa il tin cat mai departe si mi-a reusit. In meciul cu manusa ucigasa Munteanu Ion am trecut prin clipe grele, la 2-5 am iesit afara si soarta meciului s-a schimbat :) Am castigat si cu putina soarta dar si cu cateva bile spectacol 7-5. Calificarea cu Andrei Stanciu a mers bine, in primul joc am facut break dupa ce ma lasasem masca la o bila. Tot meciul apoi a mers spre mine si victoria a fost binevenita 7-2.  Am avut momente si momente, cand am fost linistit si am dat cu ritm a mers bine, cand am incercat sa joc mai lent am fost tarsalos. ce diferenta face balansul si urmarirea ferma a bilei albe ...   Sa vedem maine ca diseara merg la o nunta
 Amatorii nu uitati maine e concurs la Titan, 20 de lei inscrierea si sa fiti pana la 9.30. Cei inscrisi deja pot veni la 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu