luni, 28 octombrie 2013

Duminica cu biliard

M-am trezit trotilat dupa o noapte pierduta.
La Sereno, am cazut in primii 16 cu Iacob Dan de la Iasi care sambata il batuse 7-3 pe  Braga cu un joc foarte solid. Am ajuns relativ tarziu si n-am reusit sa ma antrenez. Meciul a inceput si am primit o sansa nesperata in primul joc. Ratez si mi-am dat seama ca va fi greu sa ma adun. La 3-1 pentru el am plecat in timeout. M-am intors si am reusit sa schimb felul in care curgea meciul. La 4-3 pentru mine prind masa. Ma las prost pe 6 prea taiat la jumatate sau sus la colt dar trebuia sa dau mai tare sa ies din manta, nici prea mult retur nici stop. Dau la jumatate si bila ramane exact cat sa nu cada. Restul erau practic automatisme. Ratez si sansa de 5-4, ratez si 9 la 6-4 pentru el. Terminasem benzina si normal cu un balans slab in momentele cheie nu am putut sa il rapun pe Dan. In pimul Tomitza l-a batut in decisiv pe mario, Braga pe Babken, Raul pe Ionut Simion, Auras pe Grig, Americanu in decisiv pe Radu Anghel si Ovidiu pe Petre Nicolae. In sferturi Ovidiu il invinge 7-4 pe Americanu, Dan Iacob pe Raul, Calesu pe Tomitza si Braga pe Auras.In semifinala Ovidiu il invinge pe Braga si Calesu pe Iacob. 
Intr-un final jucatorul cel mai constant, cu jocul cel mai solid adica Ovidiu a castigat concursul in finala cu Calesu. Locul 3 Braga, Locul 4 Iacob Dan

Am plecat dupa meciul meu la Titan la concursul de amatori. Parca am retrait emotiile de cand m-am apucat de biliard, cativa jucatori interesanti pe care nu ii stiam, multe emotii si placerea de a juca biliard. 26 de inscrisi, unii jucatori buni sau din circuitul turneelor importante au dat avantaj. Surprizele placute au fost prietenul meu Cristi Sora care a trecut pe piramida simpla de Paul Mihalache ( cu avantaj 1), Straticiuc Mihai, Toropoc Florin pentru a pierde finala in fata lui Merezeanu Mihai in joc decisiv !
De asemenea locul 3 la primul sau concurs Florin Bascoveanu. Mi-au mai placut Fuioaga si Panait din cei pe care nu ii cunosteam. Asadar castigator Merezeanu Mihai, locul 2 Sora Cristi, Locul 3 Florin Bascoveanu, Locul 4 Toropoc Florin Locurile 5-8 Moldoveanu, Panait Razvan, Fuioaga Andrei, Straticiuc Mihai

Poze aveti mai multe pe facebook http://www.facebook.com/media/set/?set=a.574639502583897.1073741845.535792699801911&type=1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu