miercuri, 9 octombrie 2013

Inspirational

Acum 5-6 luni eram doar un fost sportiv, gras si care lua 10 pastile pe zi de aproape 2 ani de zile. Nu facem efort, nu caram, nu ridicam mai nimic. In multe seri ramaneam blocat la pat sau nu puteam sa imi iau copilul in brate. Si totul s-a schimbat. Am fost la varuna si de aici s-a schimbat totul. baietii m-au reparat si m-au invatat in primul rand sa beau multa apa. Intr-adevar dimineata seara imi fac exercitiile de mobilitate si beau apa . Every day. Sar o zi, se simte la articulatii. dar nu mai iau pastile deloc. Alecu m-a invitat la Gold Gym si am inceput usor cu bicicleta eliptica sau normala. Detoxifiere de colon, cura de 1 luna. Apoi am inceput sa fiu mai indraznet. Sa fac si aparate la sala. Sa fac flotari si alte lucruri. la inceput legam max 2 flotari. Apoi am descoperit calesthenics sau bar brothers si am fost inspirat pe loc. daca trag de mine si ajung macar la jumatate din nivelul lor, poate imi reprogramez corpul  Inca sunt foarte departe dar drumul e important:)  Si tot asa kg au fugit, de la 96 la 78 kg. Zi cu zi le iau pe rand si ma bucur de ce pot sa fac. Daca eu am putut oricine poate. Doar vointa sa tragi de tine sa te autodeopasesti. Nu e de lauda doar sunt fericit ca mi-am trecut una din limitele impuse. Si de ce nu poate inspir pe altcineva asa cum am fost si eu la randul meu. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu