duminică, 8 martie 2009

Calificari in London

Asa ....... Inca o duminica de biliard frumoasa, m-am trezit de dimineata ca de obicei, mi-am baut cafeaua si am plecat spre club. Ce frumos se merge in Bucuresti duminica dimineata !!! Nici dracu pe strazi, am facut 8 minute. Baietii erau pe baricade, toata lumea se antrena intens. Aveam incredere ca jucasem bine pana acum la antrenament, mai ales ca este etapa de bila 9, jocul meu preferat. Nu stiu dar in ultimul timp cand ma antrenez dimineata inainte de concurs parca mai mult obosesc. Primul meci am fost anchilozat, bratele parca aveau 100 de kile, noroc ca am jucat cu un pustan care tragea destul de bine dar inca nu stie tactica asa ca am castigat destul de usor, 7-2 parca. Al doilea meci am dat peste Grig, reprezentantul clubului la Eurotour. Eram hotarat sa imi demonstrez ca inca mai pot sa joc bine si am inceput tare cu un break si doua mese, asa ca aveam 3-0 si nu ratasem inca nici o bila. Apoi am avut bila unu si puteam sa o incerc la jumatate sau sa dau un safe. Din pacate am incercat safeul si nu mi-a iesit. Normal ar fi trebuit sa trag la buzunar, eram pe val si asta i-ar fi transmis un mesaj clar si adversarului. Am scazut nivelul si s-a facut 3-2, scor la care Grig a ratat nouarul si l-a lasat pe buzunar. ce important e sa lasi adversarul sa dea si la ultima bila ! Am vazut ratari imense de multe ori, asa ca nu se stie niciodata. Mi-am luat timeout, sa ma linistesc umpic si sa mai las putin sa se gandeasca la ratarea sa :)))) Vin inapoi, sparg si nouarul se duce in buzunar, 5-2. Eram sigur ca o sa castig, la 5-3 am avut 8 de bagat, 9 era aproape pe gaura, eu ca meseriasu' m-am si vazut "pe deal" ( "on the hill" cum zic americanii) si am zis ca il bag oricum. Rezultatul a fost ca l-am cam dat in gard. Am mai avut o sansa la 5-5 cand mi-a lasat alba pe manta si 6 drept ,drept spre coltul celalalt al mesei. L-am ratat si asta a fost, am mai avut o incercare de combinatie nereusita cu nouaru' la 5-6 dupa care Grig a terminat masa si meciul. N-am jucat rau si asta imi da sperante, chiar daca am facut ceva greseli tactice. Ultimul meci de calificare a fost mai usor decat ma asteptam, am castigat 7-0 si asa m-am calificat in primii 16 saptamana viitoare, se anunta o editie cu rupere de oase !!!

Un comentariu:

  1. Asta cu antrenamentul inainte de meci am constatat-o si eu! Ca urmare la ultimul turneu ( desi am ajuns cu 1 ora inainte si a trebuit sa joc ultimul meci al zilei ) am stat si doar m-am uitat... rezultatul? Am fost in meci, am avut 4-2 intr-un joc de primul la 5 si cam atat... pentru ca am pierdut! :)) Dar m-am simtit excelent la masa de joc odihnit... si mi-am promis ca nu imi voi mai irosi vreodata energia antrenandu-ma degeaba inainte de vreun meci oficial...

    RăspundețiȘtergere