marți, 3 martie 2009

Pastila Wizard

Au ajuns si pastilele Wizard. In fuga mea dupa ceva care sa se apropie de performantele pastilei Moori prima editie, am gasit aceste pastile pe forumul Az, iar cei care le-au folosit au numai cuvinte de lauda. A durat 10 zile sa ajunga, prin posta normala, ceea ce e destul de decent. Am primit una medie si une tare. Cea medie o va lua Vlad, iar cea tare cred ca o sa o pun eu, e numai buna de comparat cu Moori Quick cu care joc in prezent.
O sa revin cu detalii dupa ce joc cu ele. Urmatoarele pastile pe care le voi studia sunt Super Pro si Hercules 2, in curand.

11 comentarii:

  1. Adica? Moori II este mai slab calitativ decat Moori I? Bine ca mi-ai spus frate ca sa caut Kamui... mama lor de niponi! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. nashule am si eu o intrebare. pot comanda lejer de pe seybert`s nu? adica nu imi fac probleme ca nu imi trimit sau ceva :) cam in cat timp vin comenzile? respect

    RăspundețiȘtergere
  3. dabia astept sa vad cum iese pastila sper sa fie cum am citit eu ca este:))

    RăspundețiȘtergere
  4. vlade tu iti pui la 5k2 pastila aia?

    RăspundețiȘtergere
  5. dap maine:D..cine esti?:-?

    RăspundețiȘtergere
  6. greu de explicat :) ma stii din london . sunt la junior. la ultima etapa mare am jucat cu nashu :) da`mi id tau si vb pe mess :)

    RăspundețiȘtergere
  7. cum e cea medie in comparatie cu morri?

    RăspundețiȘtergere
  8. Iulian, ce parere ai de pastila everest cu care vine din fabrica predator 314-2? Mie mi se pare cam dura, observ ca rezista in timp, insa nu prea prinde creta asa bine si nici la efecte in forta nu straluceste...Este diferenta mare trecerea de la everest la un moori sau kamui?

    RăspundețiȘtergere
  9. mie mi se pare mult mai buna everst decat morri clar iar kamui nu am incercat nu prea are nimeni in romania

    RăspundețiȘtergere
  10. Ohoo ce de comentarii !!! Sorry ca nu am mai fost online pana acum.
    Arndym - prima editie de Moori le facea chiar japonezul Moori in laboratorul sau unde nu intra nici chiar sotia sa. Intr timp el a murit si afacerea a fost preluata de fiul sau. De atunci a crescut foarte mult productia si cred eu s-au micsorat timpii de fabricatie. Este parerea mea si a foarte multor iubitori de biliard din state ca noile moori III sunt departe de prima editie. Dintre ele totusi Moori Slow se apropie cel mai mult de vechile variante.
    Thelegend - da se poate comanda usor de pe seyberts, iti trebuie card visa si atat. Produsele vin in 5-6 zile cu USPS priority mail, iti recomand mai mult decat varianta mai ieftina de 6-10 zile. Atentie daca ai valoare mare sa vorbesti cu ei ca la vama platesti si TVA la orice produs cu valoare
    Anonim - Everest este o pastila medie ca valoare parerea mea, rezista intr-adevar dar nu poti scoate mare lucru cu ea. Si eu sunt curios de un Kamui cum merge,s-ar putea sa comand. mai vedem.

    RăspundețiȘtergere