vineri, 6 martie 2009

Pastila Wizard

Aseara am reusit sa testez mai mult pastila lui Vlad precum si pe a mea si vreu sa va zic ca imi plac foarte mult, asa incat Wizard a trecut pe primul loc in preferintele mele langa Moori prima editie, asta pana va trece proba timpului si daca nu isi va modifica proprietatile in timp.

Wizard Mediu montat pe Z2- tine foarte bine efectul,bun transfer al energiei catre bila alba, dar cel mai mult m-a impresionat returul care intra foarte usor.

Wizard Hard montat pe Z - fiind mai tare imprima mai putin efect decat cea medie, asta face lovitura mai predictibila dar trebuie sa fortezi la iesirile pretentioase si sa fii atent la efectele extreme. In afara de asta se simte foarte bine, plus ca mie imi place sunetul pe care il scoate, ca de teava. De asemenea cred ca te forteaza sa joci mai simplu.

4 comentarii:

  1. Apropo de pastile... pe site-ul Shooters apar la vanzare pastile Moori ( fara III , chiar cu precizarea: "The original layered tip"... ) la un pret de te lasa cu gura cascata: 12$!!! Oare asa sa fie?!? Eu mi-am comandat vreo 2 soft-uri sa am de rezerva la noua I3 care urmeaza sa vina...

    RăspundețiȘtergere
  2. E posibil, pretul e destul de mic. Da si tu un mail sa ii intrebi .... Sunt curios de I 3. Poate ajungi pe aici dupa ce vine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa cum am promis... la prima vizita in Bucuresti te voi "rapi" familiei pentru un joc intre "old-boys"! :))
    Si daca ajung cu I3-ul... o sa ai ocazia sa-l verifici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Accept "provocarea" cu mare placere.

    RăspundețiȘtergere