joi, 6 august 2009

Bebot Bautista review

Asa, am apucat sa ma joc putin in London cu noul tac. Primul set l-am rapus pe Ghost cu 5-2 ! Totul mergea asa de usor. Apoi m-am mai relaxat si am pierdut 5-2, dar tacul se simte bine,bine.
Finisajul este foarte bun, forma tacului finala este facuta manual, deh filipinezii n-au bani de o masina computerizata, dar este drept, asta e ceea ce conteaza. Dupa cum spuneam, greutatea e de 18,75 si este echilibrat pe fata, cu punctul de echilibru de 19,7 inch. Asta il face sa stea bine pe lovitura, urmereste alba drept si asa pe cele de distanta le dau destul de bine. Desi pastila e cam naspa, vreau sa zic ca am redescoperit niste efecte uitate de mult, contra merge beton, cand dau parca e un pistonas care da un extra boost la lovitura. Parca la retur nu m-am descurcat asa bine, dar nici n-am insistat.
Deflectia este mai mare decat la 314, dar nu exagerata, asa ca o pot controla, sper. O sa mai vad si cu urmatoarea pastila cum merge ( probabil Kamui Black Medie ). Dar cea mai interesanta caracteristica este ca datorita buttului dintr-o bucata, simti imediat lovitura in mana. Tacul este mai flexibil decat altele, inca nu stiu daca este bine sau rau, o sa mai vad. Atat pana acum, mai vedem dupa ce il mai folosesc, si trece asa numitul " honeymoon efect"

Un comentariu:

  1. hehehe! Ce-nseamna customu' asta frate... dai in ele numai din instinct, nu alta! :)) Apropo... ma uitam ieri la doua inregistrari video a unor frame-uri jucate cu finu'... abia atunci am observat cat de frumos se vede efectul scos de I3-ul ala care-mi face zile amare...

    RăspundețiȘtergere