vineri, 21 august 2009

Biliard, oportunitati si Eurotour

Asa ca sa mai facem comentarii si aici, ca diseara
ne asteapta relatari fierbinti de la reporterul nostru online Mihai.
Kamui nu mai am decat 1 II MS si 1 Black M si 2
Moori Soft. Ma pregatesc sa mai dau o comanda.
Am vazut un tac si m-am indragostit de el. E un custom facut din cocobolo si bacote, joint si butt
cap din coarne de elan, shaft cu taper parabolic.
Cred ca o sa fie cam 550 $ cu totul. Nu e nimic gaurit, doar lemnul pur si simplu. Este de 20,5 si echilibrat foarte pe fata. Check it out.

Am mai deschis un blog, va fi dedicat exclusiv ofertelor de produse de biliard ale mele sau ale altor persoane care doresc sa ii ajut astfel. Se
poate ajunge prin click dreapta peoferte speciale sau direct pe http://desprebiliard.blogspot.com/
Asadar ai nostrii au luat-o si de data asta la Eurotour, astept ziua cand o sa se supere unul , sa se antreneze serios si sa ne dovedeasca ca poate sa le dea la mufa strainezilor astia, ca si noi stim biliard. Tocmai am vazut meciul decisiv Lechner cu un spaniol si la 8-8 s-a gresit ca la incepatori.
Acum, Babica vs Otterman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu