sâmbătă, 15 august 2009

London, Artemisu a salvat ziua ....

Doar 20 de insi ne-am strans azi la London, de vara :)) S-a jucat bila 8. Am avut un tur liber si dupa aia trebuia sa joc cu Gabi Ion. Insa amandoi eram calificati in primii 16 (pierzatorul pe spate avea tur liber) asa ca n-am mai jucat. Primii 16 s-au tras dupa algoritmul Roland Garros, conform pozitiei in clasamentul general, si am cazut tot cu Gabi. Am ratat 3 bile importante ( vreo 2 optari si ultima bila inainte de 8 )si asta a fost, m-a trecut pe spate. A inceput meciul cu Duta si pe la jumate am renuntat la filipinez ( nu ma pot obisnui, e cam usor pentru gustul meu desi e super tac) si am scos Artemisul la inaintare. Am castigat si cu largul concurs de sinucigas al lui, asa am trecut la meciul urmator cu Vlad CIochir, un tanar jucator din club. Am inceput bine, a spart el si am facut masa. Appi am spart eu si a facut el masa. Pana la 2-2 s-a jucat foarte bine de ambele parti. Apoi vreo 2 greseli au facut diferenta si am castigat pana la urma. Trebuie insa sa il felicit, a jucat foarte bine.
AM dat urmatoarea lupta cu Grig. A spart si am facut masa si break, deci 2-0 foarte rapid. Dupa aia m-a lasat pe tanjeala si s-a facut 3-3, Acolo el a gresit decisiv si am castigat pana la urma. Pentru intrarea in primii patru urma sa ma bat cu Filip Oproiu. Pe vremuri cand am inceput sa joc eu pe la cupele Efes si Camel el era in mare voga, se batea cu Braga si Tony. L-am batut la bila 10 si eram sigur ca vrea sa ma bata acum, deci ma astepta un meci foarte greu. Am jucat insa cel mai bun meci din concurs, multe mese facute, cateva breakuri si am castigat 7-1. Dar mai important este ca am atins acea stare frumoasa in care simti bilele, esti conectat la masa si totul merge in favoarea ta. In primii 4 am dat de Gili care e intr-o forma destul de buna acum . Am spart si am avut sansa sa incep cu un break dar am ratat copilareste o bila si in loc sa imi pastrez starea buna m-am desumflat . Ce insemnau 2 secunde in plus, dar asta e. La 1-4 am facut o masa si un break si paream a imi revin . Am ajuns la un 8 greu si l-am ratat, el a facut o masa si era deja 5-3. Apoi iar am gresit tactic pe la ultima bila si asa a fost 6-3. La ultimul joc am ajuns la neagra dar am judecat gresit, am ajuns cu alba pe mana lunga si neagra era cam in dreptul jumatatii.Trebuia sa aleg intre buzunarul de mijloc, loviura foarte taiata sau o lovitura in lung la colt cu alba pe manta. Am ales la jumate, ceea ce in London e aproape imposibil . Am ratat si asta e.
Deci ca si concluzii,n-a putut sa joc cu filipinezu, care este de vanzare din acest moment. Este prea usor pentru gusturile mele desi e super smecher, scoate niste efecte super marfa. I-am pus si Kamui Black Mediu. Foarte tare pastila , desi putin cam tare. Am fost aproape de fericire, insa n-am reusit sa imi pastez concentrarea in momentele importante. Cand n-am gandit si am lasat subconstiuntul sa actioneze a fost bine, insa cand am gandit ca mosii ca e grea , ca poate o ratez, ca daca ii las bila , am ratat. tare greu e biliardul asta ... Ma gandeam cand am inceput lungul drum pe spate ca e foarte greu sa mai rezisti la incercari de astea fara sa ai antrenament, 8-10 ore pe saptamana e destul de putin.

4 comentarii:

  1. Carele va sa zica ar trebui sa-i mai dai o bere fratelui "comunist" pentru Artemis ala! :))) Brava la tine pentru victorii insa cred eu ca nu Artemis le-a obtinut si nici customu' nu are vreo vina. Iti spuneam ca I3-ul ala imi mananca zilele dar asta este pentru ca imi lipseste ceva cand joc cu el... acel ceva ce il gasesc imediat cand pun shaftul normal: increderea pe care o am in el. Ciudat este faptul ca desi ma ajuta enorm la loviturile mai grele ( nu neaparat de buzunar cat de pozitie si intre noi fie vorba acest lucru este tot rezultatul jocului meu slab ) in loviturile de distanta 12,75 aia normali sunt mai eficienti decat cei 11,75... si abia ieri am inteles de ce: probam pastila Wizard pe I3 ( da, am schimbat Moori Soft cu ceva mediu ) cu o bila gradata de antrenament in pat... :)) si am constatat ca desi am incercat sa lovesc exact in centrul bilei din vreo 10 incercari nu am reusit nici macar o data! Semnele pe care le lasa creta pe bila mi-au dat un verdict atat de clar incat imi explic acum de ce ratez aproape toate loviturile de distanta ( si o buna parte din cele de semidistanta ) cu I-ul... nu stiu cat de importanta este greutatea tacului tau in joc dar pun pariu ca nu este cauza principala a jocului tau mai putin reusit... eu zic sa te mai gandesti si sa nu-l vinzi chiar atat de repede si sa-i mai dai o sansa, parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mesele sunt 2000 E cu tot cu TVA, bile Aramith Pro Cup TV, Lampa si suport tacuri inclus.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa ma mai gandesc, da nu cred. Am sa mai fac o incercare atunci cand vine cel despart, o sa inversez shafturile sa vedem cum merge. Dar chestia este si ca e mai usor si ca atunci cand lovesc nu primesc acelasi feedback cala Artemis.

    RăspundețiȘtergere