duminică, 9 ianuarie 2011

Biliard si motivatie

Am tot incercat sa inteleg ce s-a intamplat cu jocul meu, care a cam lasat de dorit anul trecut. Atunci cand am inceput blogul  eram foarte interesat sa aflu cat mai multe despre joc, despre cum sa ajungi la un nivel cat mai inalt. Cand eram pe o panta ascendenta, am inceput sa ma impart si catre alte directii, cum ar fi schimbatul de pastile, ferule, materiale de curatare, forumul, revista de biliard ... Cum timpul acordat biliardului a fost acelasi, n-am mai avut atat la dispozitie pentru a ma gandi numai la joc. Si asta iti afecteaza concentrarea pe undeva, aduce un fel de criza de identitate. Prea multe planuri, prea putine realizari. Si usor, usor n-a mai fost recreativ jocul, si m-am trezit ca ma stradui sa bag cateva bile la rand. Daca nu esti in priza permanenta la masa nu ai mari sanse de realizare. Biliardul este un sport care se bazeaza pe repetarea experientelor anterioare. Daca sunt prea indepartate, atunci se cam pune praful si subconstientul nu isi mai aminteste cum trebuie. 
Am uitat care e motivatia principala si dorindu-mi sa castig crezand ca merge de la sine am pierdut de cele mai multe ori. 
Ori motivatia principala o reprezinta jocul in sine, si asta se gaseste la  fiecare lovitura jucata. Asta e esenta pura a jocului.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu