vineri, 14 ianuarie 2011

A venit, a venit ! Dominiak custom review

N-am avut mult timp la dispozitie pentru scrtis si n-am vrut sa o fac asa in graba. Plus ca pana acum am facut review repede la produse si la asta am vrut sa joc de cateva ori pana sa scriu. Deci, tacul Dominiak a venit !

In primul rand mi-a placut extrem de mult constructia si finisajul. Bucatile sunt imbinate perfect, shaftul si buttul se imbina perfect, iar lacul de pe butt se simte foarte placut, ca o catifea. Sincer n-am mai intalnit o lacuire asa de frumoasa la vreun tac. Blood wood si curly maple se vad extrem de frumos impreuna.
Punctul de echilibru este 18 inch, greutatea 18,5 uncii, lungime standard 58 de inch.

Prima impresie pe care ti-o da este o lovitura foarte solida. Bila se duce drept, drept chiar si cand ridici buttul sa dai de sus. Un mare plus este ca se pierde foarte putina energie, si nu ia efecte aiurea.
Returul este incredibil de usor.
Daca accentuezi lovitura ia niste efecte laterale si retur comparabile cu Z.

Taperul constant de la ferula pana aproape de joint il face special, sincer difera de toate tacurile cu care am jucat pana acum. Nu pot explica, dar este diferit insa imi place foarte mult. Pastila este ok, desi cred ca un SS mergea mult mai bine. Am sa ii dau insa o sansa in continuare lui Original S. Un lucru pe care l-am observat, la o pastila, cu cat ii faci forma mai pronuntata, mai rotunda, se simte mai moale. L-am aplicat si aici si acum sunt multumit de joc.

Deflectia este mica, mai mare dar apropiata de 314. Logic, daca ne gandim ca Dominator nu are parti goale in interiorul shaftului. Este totusi mult peste shafturile normale, comparabila cu Intimidator 2 de la McDermott.

PS : Ultra Pete arata sexy, sexy rau dezbracat de collare si jointuri ! Din punctul meu de vedere feelingul este o nota mai mare decat la tacul meu, datorita prinderii lemn pe lemn.
N-am avut timp de poze, dar am sa le pun in curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu