joi, 3 februarie 2011

Antrenament

Am avut ieri exact o ora sa dau putin in bile. M-am hotarat de acum orice antrenament sau meci sa inceapa cu o serie de bile drepte. Un american spunea ca asa "gasesti centrul" te setezi corect pentru ce va urma.
Am facut cateva mese de 14.1 fara sa numar, doar asa sa ma incalzesc, sa ma acomodez cu tacul. Apropo, Babken a facut de mai multe ori 100 de puncte la 14.1. Asta spune multe despre determinarea si motivatia lui.  Este un joc dificil, dar il recomand celor care vor sa creasca ca si nivel de joc. 
Apoi am incercat cu efect interior diverse lovituri. Putin ca s-a dus ora :) 



2 comentarii:

  1. "am facut cateva mese de 14.1" ,se inseamna 14.1??

    RăspundețiȘtergere
  2. 14.1 sau biliard la infinit. gasesti regulile complete in sectiunea de regulamente. In principiu bagi toate bilele in orice ordine, si cand mai ramane una, refaci triunghiul cu cele 14 bile introduse. Incerci apoi sa introduci a 15 bila si sa spargi triunghiul cu bila alba pentru a continua. recordul mondial e de vreo 620 de bile la rand.

    RăspundețiȘtergere