miercuri, 9 februarie 2011

London Open - continuare

Ajunsesem doar 4 pe fata. Stiam ca o sa am un meci greu si trebuie sa fac ceva chiar de la inceput. Sparge el si masa era cam incalcita. Atunci am inceput cu safeuri si i-am luat primul meci la 3 greseli
. Apoi sparg si masa era cam asa : Nu mai stiu exact toate bilele dar merge 2 decat in coltul dreapta sus, si trebuia sa ma las pe 3. Stiam ca trebuie sa iau jocul ala asa ca am incercat combinatia, 5 si 9 erau lipite spre buzunar. Cu toate astea 5,4 si 2 nu erau pe acceasi linie, putin strambe. Mi-am luat inima in dinti si am dat-o. Apoi ca de obicei am zbarcit-o urmatorul joc desi am avut prima sansa. Deja simteam ca incepeam sa domin si la 3-0 ar fi fost foarte bine. M-a intors  si ma ingrijorasem. cand stii ca ai pierdut o sansa si adversarul vine peste tine e greu sa rezisti. Din fericire a ratat si el cateva pozitii si cateva bile importante si am concretizat victoria cu 7-4. Eram in finala pe fata ! Dincolo Finu a castigat cu 7-6 un meci greu cu Ionut Ionescu. Asadar era in familie. Am fost , am mancat ceva si peste vreo 2 ore am jucat. Nu stiu ce s-a intamplat dar am facut cel mai prost meci. Nu m-am putut concentra, probabil ca pe undeva eram multumit cu faza in care ajunsesem, si ma gandeam ca oricum mai am o sansa sa ajung in finala. Asta cred ca mi-a distrus motivatia. pe spate Cola a batut tot si ne intalneam din nou. 
Revansa ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu