sâmbătă, 7 mai 2011

Oxygen Billiard Tour prima zi

Despre mine mai putin azi am fost carne de tun, impreuna cu mr. Nicholas ne-am curatat dupa 2 tururi. daca la el s-a mai jucat eu am pierdut clar de doua ori cu 5-1.

55 de jucatori s-au prezentat azi la startul etapei a doua. Gratie clubului gazda am beneficiat de mese gratuite, schema mare de concurs, cupa si medalii, plus alte multe multe materiale ajutatoare inclusiv microfon. Multumim !

Asadar, au mai ramas 16 jucatori pentru maine. Ghinionistul zile a fost Malaele Bogdan care la 4-4 cu Ciachir a lasat bila 9 pe gaura.

Pe fata :

Alin Ionescu - Popescu George
Coca Isidor - Dumitru Eduard
Ion Gabriel - Vasilache Alex
Ionut Ionescu- Nanu Alexandru

Pe spate :

Ciachir George - Mieila Silviu
Calin Florin  - Velicu Cristian
Voicu Sergiu - Andrei Crisitan
Ene Marius - Tiparescu Dan

4 comentarii:

  1. LOl ,
    bai eu am pierdut cu un bait care l-dau 3 pana la 6 de obicei si l-bat:) totul a mers contra mea si al doulea meci cu sergiu am gresit 2 safuri care m-au costat 5-3 . vaide capul meu ::::))))))
    nicolas .

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar asa ....''vaide'' de capul tau....varza...

    RăspundețiȘtergere
  3. finule esti mai varza dar macar mai esti in concurs :::))))))
    nu ca nasul tau LOL LOL

    RăspundețiȘtergere
  4. Bae grasule :)Rade ciob de oala sparta LOL

    RăspundețiȘtergere