duminică, 22 mai 2011

Oxygen

Desi am jucat mult mai bine decat concursul trecut, n-am avut forta sa valorific sansele pe care le-am avut cu Velicu si pana la urma nu m-a iertat. Dupa ce am luat primul joc am ratat sansa sa fac 2-0 si 3-1. Dupa asta am cedat si pana la urma a fost 7-4. 
 De multe ori nu stiu ce sunt la masa si nu imi gasesc motivatia. Cateodata pare o chestie de rutina si asta ma omoara.

Pe spate jocul cu Petre Nicolae a fost unul bun. Am luat primul joc "blitz" si la al doilea in acelasi ritm ratez neagra. Totusi n-am avutii ca voi pierde desi in multe momente ne-am "batut"parte in parte,  el a avut o evolutie interesanta pe ansamblu, cu runuri bune dar pe final a cedat in momentele decisive. 7-4 a fost scorul.
A urmat meciul cu Iliescu Adrian, revansa dupa finala din London 10 Ball de anul trecut. Eram deja obosit dar  am luat primul joc. Cand credeam ca o sa mearga bine, am ratat sansa de 2-0 si totul s-a prabusit, nimic n-a mai iesit si Adrian a jucat impecabil.
In celelalte meciuri debutantul Dan Moraru l-a intins serios pe Edy Dumitru, la 5-5 a ratat iesirea la 8 urmand sa piarda cu 7-5. Bogdan Malaele in crestere de forma  l-a scos pe Grig dar apoi a pierdut la Munteanu dupa un meci foarte tare, cred ca 7-5 a fost pana la urma.

Sper sa avem live streaming azi, stati pe receptie. Daca nu oricum o sa inregistram meciurile si le vom posta ulterior.

Un comentariu:

  1. Multumesc, exact de asta aveam nevoie! Intotdeauna e necesar de a analiza si alternativele - incercati aici - pariuri . Acesta este un serviciu foarte bun, o diversitate mare de valute electronice. La revedere!

    RăspundețiȘtergere