joi, 22 decembrie 2011

La sfarsit de an

A fost un an interesant, dar nu asa bun precum mi-as fi dorit, n-am castigat nici un concurs. Totusi m-am concentrat pe joc abia din august incoace, atunci cand m-am intors numai la studiu si la joc in sine. Totusi,
nu am avut posibilitatea sa ma antrenez asa cum ar trebui. 1 ora dupa masa in fuga de la servici spre casa nu este destul.  Sper ca de la anul sa schimb chestia asta. S-au intamplat insa cateva lucruri bune, printre care intoarcerea la Z2, victoria cu Auras ... Cel mai mult am evoluat din punct de vedere mental, si asta ma bucura cel mai mult. Pentru ca pana la urma daca lupti cu toata inima nu poti decat sa fii mandru de tine. 
Pentru anul viitor trebuie sa imi imbunatatesc procentajul  la lovitura si imi propun sa imi perfectionez abordarea loviturii, acolo sunt ceva lacune la rutina. da suna urat, rutina dar sunt elemente care te pot ajuta sa nu iti distrugi munca, ca de exemplu partea cu vizualizarea loviturii si a pozitiei viitoare a bile albe. Asta m-a costat 2 meciuri cu Velicu si Grig la 6-6, si astea sunt doar meciurile importante de care imi amintesc. 
Daca Darren Appleton isi propune sa isi imbunatateasca jocul, e loc si la noi, asta e sigur. Va recomand interviul cu el, este tare de tot : 

Pentru la anul imi doresc sa particip la macar un concurs international, Tacul de Aur ...  
In plus multe proiecte la Oxygen si sper ca va demara si proiectul federatiei de Biliard. 

Sarbatori fericite tuturor, ne vedem la mese 
Iulian



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu