luni, 12 decembrie 2011

Oxygen Masters primii 8 - Inger si demon

Am trait la extrem ziua de ieri. Tragerea la sorti m-a pus fata in fata cu Auras. Stiam ca am o misiune grea, niciodata nu l-am invins pana azi. Primul meci a fost in 2002
, la primul meu campionat national, cand m-a spulberat dupa ce scosesem jumate de Atomic din concurs, fratele meu l-a poreclit Cyborg atunci ...
Desi nu mai joaca la potentialul sau maxim, ramane un jucator foarte periculos. Meciul a inceput prost, am facut cateva cadouri si Auras a jucat bine. M-am trezit la 6-1 pentru el. Am vrut sa fiu concentrat, sa joc calculat dar devenisem nervos si slab. La scorul asta am zis ca nu mai am ce pierde, macar sa joc pentru mine repetand in minte ca e Masters si ar trebui sa ma bucur de asta. Tocmai atunci Auras s-a relaxat crezand ca s-a terminat. Am facut 6-2, apoi 6-3 si atunci eu am inceput sa cred ca se poate iar el a inceput sa fie ingrijorat. Si meciul s-a schimbat, energia si concetrarea maxima s-a transferat la mine, loviturile slabe si ghinionul la el. Joc cu joc parca ma simteam mai sigur si bilele m-au ajutat, mai ales la 6-5 cand am ratat o iesire dar a ramas un 10 greu taiat pe toata lungimea mantei. L-am dat si la 6-6 nu mai stiu ce s-a intamplat dar am ajuns la masa si am inchis-o. Nu pot sa exprim sentimentele pe care le-am avut dupa revenirea asta. O mare , mare bucurie, o victorie mare si nu datorita jocului , fiindca si el a lasat garda jos, dar pentru ca am crezut in mine chiar si cand eram jos. Si atunci cand crezi in ceva si te agati cu toate puterile si mai si reusesti, atunci rasplata e pe masura. Pentru victorii de genul asta merita sa joci biliard ... 
Apoi meciul cu Velicu, de poveste ce sa mai. Am inceput cu un run perfect, eram foarte concentrat, rapid, ar fi trebuit sa fie un croseu rapid in barba tanarului lup, dar .... am bagat si alba la 10 ... Apoi desi am fost acolo , in meci cu starea necesara , s-a ajuns la 6-2 pentru el. Cateva ghinioane si el a jucat bine, chiar foarte bine pe alocuri. Totusi experienta dinainte m-a intarit si n-am iesit mental din joc. Si am luat-o de la capat. Cu fiecare joc il secam de energie, a inceput sa se scoata in safe, faulturi ...6-3, 6-4, 6-5, 6-6 ! la scorul asta am prins iarasi masa si am ramas doar cu trei bile8,9 si 10 Aveam la 8 optiune sa dau stop si apoi o lovitura lunga la 9 sau sa dau retur si sa am o lovitura scurta. Am ales a doua varianta, am ramas putin langa manta,  trebuia doar sa ma scot in cros deasupra buzunarului de mijloc. Ma si vedeam un fel de Greu de Ucis, 2 victorii de genul asta ar fi fost epocale. Din dorinta de a nu risca mult am incercat sa ma scot din efect insa pana la 9 alba a facut masse si l-am ratat. Am crezut ca imi cade tavanul in cap ! Atata munca si mi-am batut joc de ea ! Asta a fost incredibil de greu de suportat si mi s-au taiat picioarele. Cred ca niciodata n-am avut asa un gust amar. Dorind sa nu stric ritmul , m-am grabit unde nu trebuia. Daca as fi putut da timpul inapoi. Nu am fost atat de  daramat ca am pierdut, ci modul in care  s-a intamplat. Puteam sa o iau cu 7-2 si nu durea atat. Pe spate cu Ion Gabriel deja eram dus, am ratat sansa de 2-2 la o bila simpla, simpla si toata benzina s-a scurs apoi am fost carne de tun.
Pana la urma Super Mario ne-a luat cupa  dupa o zi grea,primele 4 meciuri au fost 7-6 iar  din 14 meciuri 8 s-au terminat in joc decisiv , iar 2 la 7-5 ! 



Clasament :
1 Toader Marian
2 Velicu Cristian
3 Tudor Daniel
4 Ion Gabriel
5-6 Dragne Iulian, Vasilache Alexe
7-8 Ungureanu Aurelian, Grigorescu Bogdan
Mai multe poze la
 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.215676278508751.51661.132558560153857&type=3&l=84cca1ce98

Acum o iau de la capat, miercuri e challenge cu Raul, iar sambata masters Sereno ...
Spor la bile ,
Iulian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu