vineri, 23 decembrie 2011

Mezz Power Break Pro

http://www.miki-mezz.com/world/cues/powerbreakpro/index.html
Am adus prima oara varianta wrapless cu shaft R ( miez din ashtree, exterior artar)

Nu mi-a placut si am adus varianta cu shaft H ( miez din masaranduba)
http://www.miki-mezz.com/world/shaft/deepimpact_pro/index.html

varianta asta mi se pare foarte buna, solida si exploziva. Tacul este de 20,5 oz din care numai shaftul cantareste peste 5 oz. Este balansat pe fata si de aceea nici nu se simte asa greu  greu. Combinatia de ferula foarte scurta, pad si pastila pare ciudata dar rezultatul este bun, foarte bun. Ca orice mezz calitatea executiei este ireprosabila. Sper sa ma tina multi, multi ani la ce bani am dat pe el.
La bila 9 este foarte usor, de multe ori bag 2 sau 3 bile din spart. La bila 10 imprastie bilele frumos.
Inca mai am de invatat sa controlez alba, dar sunt pe drumul cel bun.
Asa tacul de joc si pastila sunt setate, tacul de spart setat, mai ramane jumpul, probabil ma voi upgrada la mezz Airshooter.

Si gata mosul a venit de prea multe ori anul asta :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu