miercuri, 9 aprilie 2014

Despre tac

Am schimbat Kamui Black Mediu. Personal mi s-a parut extrem de tare si nu face aderenta pe alba. Nici creta kamui nu prea tine pe el. Este o chestie care a inceput sa se intample la astea negre. Am schimbat pe G2 mediu si e alt tac. pastila e foarte buna. Eu le-am adus prima oara in Romania si 1 an le-am promovat singur. Acum au aparut si pe Seyberts gen 20 de doalri. Eu zic ca merita banii. Am mai ingreunat tacul, are undeva la 19,75 oz de la 19,25 Am reusit o gramada de lovituri interesante. tacul e mai stabil, trebuie sa ma obisnuiesc doar cu balansul lui. Ideea ingreunarii ar fi ca sa elimin actiunea mainii ( palmei) asupre loviturii si sa las tacul sa faca toata treaba. Trebuie sa lovesc mai usor pentru aceeasi actiune a bilei albe.
Vedem cum merge la urmatoarele turnee. Astept si cred ca voi rezolva problema lentilelor in curand asa ca nu imi ramane de facut decat sa ma concentrez la joc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu