miercuri, 2 aprilie 2014

Pacaleala FRB-P - 2

Toate bune, am inceput sa lucram cu chiu cu vai
in 2012 si proiectul devenea un succes. Am fost si la disciplina si la organizare, peste tot. Impreuna cu gabi am organizat si eu zic ca am lucrat foarte bine sa urnim lucrurile. Si timpul pierdut, taiat din ceea ce trebuia sa ii dau familiei nu a mai contat la nimic cand i-am zgandarit pe oameni. 
Amandoi au fost simpatici pana am inceput sa intreb de acte, sa vad si eu un extras de cont ceva ... Oamenii vorbeau pe la colturi si mi s-a spus ca sunt degeaba aici si nu o sa vad nici un act.  Din acel moment  Visoiu senior s-a schimbat si a inceput sa ma atace. M-a trimis la DNA daca vreau sa vad acte ale federatiei. Am devenit un rahat de la "domnule vice" s-a ajuns la " da cine esti ma tu ?"  Era amenintat cercul lor intim. Nici nu mai conteaza daca au facut ceva gresit sau nu. Sediul e la ei acasa, actele la ei, conducerea la ei. Si eu vicepresedinte nu pot vedea acte. Pai ce dracu organizatie e asta ? Si la fiecare sedinta de birou cu un tupeu ordinar imi spunea ca nu le-am cerut si un ranjet mare. Un personaj odios, atat de slinos. 
Gabi Visoiu a schimbat imediat registrul si a devenit extrem de rece. Eram inamicul de acum. Doar vroiam sa se arate transparenta atata tot. Atunci am inteles ca am fost folosit si m-am retras din organizare competitii si de la disciplina. Toata lumea m-a injurat pe mine la fiecare suspendare si la fiecare decizie. Dovada, de cand am iesit de la disciplina nu a fost luata NICI O DECIZIE. Sa se arate cine e raul. A urlat Visoiu ca ii da 2 ani lui Braga, a convins biroul federal sa nu il treaca in lotul national, pentru ca atunci cand omul si-a fluturat avocatul sa il ierte complet si sa il lase si la europene. Nu ca mi-ar pasa daca se duce sau nu Braga la europene. Ca sa vedeti cum e omul . am avut o idee sa incercam sa il cooptam pe Gheorghita Gabriel, instructor EPBF din cate stiam eu cu grad marisor. Am zis ca poate are idei, poate vine cu un proiect sa facem o scoala de antrenori, o programa, sisteme de antrenament ... raspunsul seniorului a fost " Hotul ala ! Sa vina sa va ia elevii !" " E un nenorocit " Nici nu il cunostea macar. 
Si m-a facut apoi praf ca am avut indrazneala sa cer acte. Nici pana in ziua de azi nu am primit nimic. Si tupeul creste pe masura. Cel putin declarativ, Gabi Visoiu nu a luat nici un ban pentru campionatele artistice in 2012, in 2013 i s-a platit diurna la mondiale si anul asta isi va trage minim 5000 de lei pentru avion. Minim. Pentru anul asta se pregateste numirea sa ca Antrenor federal. Exact asta ne lipsea acum noua tichie de margaritar. 
Discutii si exemple sunt multe. Biliardul romanesc se misca, dar nu merge nicaieri deocamdata. atata timp cat acesti oameni au arestat conducerea federatiei, in conditiile in care au 0 experienta manageriala. zero barat. Un sistem infernal , cu un presedinte care nu a a venit la nici o sedinta si care este un om invizibil, dar foarte pretios. A dat specimen de semnatura tot familiei mult iubite. Cluburi fantoma cu rol doar de vot in Adunarea generala si speranta ca nimeni nu zice nimic. Pana anul asta au fost doar 4 cluburi sportive reale si 12 fantoma. De anul asta mai sunt afiliate 4 reale,  3 la Timisoara si unul la Iasi, plus inca unul de forma la Snagov. De asta am insistat atat in tara si asta va fi viitorul Sa se faca cluburi reale , cat mai multe si care pana la urma sa puna in functii oameni competenti. Dar va mai dura mult, foarte mult. Am spus destule si poate prea putin. 
Nu vreau sa fiu o precupeata si nu voi mai comenta in afara de ultimul episod, facut asa ca sa radem. maine deci " Adunarea generala FRB-P , comedie burleasca " 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu