miercuri, 30 aprilie 2014

Experienta Oxygen

M-am intors la Oxygen cu placere la turneul
organizat de Ovidiu. mese multe , postav nou si multi jucatori. Am primit niste lentile de contact dar nu s-au nimerit bune, din pacate e mai complicat ca am cilindru mare si lentilele moi nu suporta cilindru mai mare de 2,25 Am incercat sa le port, vad aproximativ dar cand e sa focalizez vad imaginea blurata, dublata in alte cazuri. Am castigat primul meci desi nu am jucat extraordinar, dar adversarul mi-a facut o gramada de cadouri. urmatorul meci cu Tomy am tot dat pe langa ele

si nu vedeam sa bag o bila. Cand era deja 0-6 sau 0-6 nu mai stiu le-am dat jos si am pus ochelarii normali, chit ca atunci cand ma pun pe blila vad peste ei. Am scos si greutatea de tot de la tac, parca nu puteam sa fac balans deloc. Si am inceput sa mai joc si eu, am facut 6-4, si cand sa fac 6-5, mai aveam o combinatie 5 cu 7, 7 putin in fata buzunarului langa manta 1 cm. Am vrut sa cntrolez alba si am dat pre incet, balansul nu a fost acolo hotarat.  Totusi nu stiu cum nu a intrat 7 care a facut cele 2 mante interioare ale buzunarului,, s-a ciocanit de 5 si tot nu a cazut. Rasufland usurat ca nu s-a facut 6-5, Tomy s-a adunat si a inchis masa. Totusi increderea mi-a revenit si am marsaluit bine cu Bratu Bogdan. Adica am facut mese, nu mi-a mai pasat ca nu vad bine jos si m-am tinut cat am putut de mult de imaginea initiala si linia de ochire luata de sus. Si a mers, automatul a functionat. Pana la 6-1 cand m-am relaxat si dl Bratu a revenit repede la 4-6. Aici l-am prins la inghesuiala si fara sa imi faca placere am castigat la 3 faulturi. Simteam ca daca se face 6-5 nu mai castig meciul.
Fiecare meci are o poveste si poate ar fi de scris mai mult. daca te tii de ce ai de facut la masa si nu iti pierzi energia si faci cu dedicatie totul la fiecare bila  ai mult de castigat. Cu Andrei Popa am jucat bine, dar si el mi-a dat vreo 3 meciuri cadou. urma la rand Nicolas. nebunul arab ... eram asa obosit, ma dureau toate alea si am zis sa joc desi la inceput nu credeam ca am multe sanse. A facut repede 2-0 si spre norocul meu a facut o greseala de m-a bagat in meci. Atunci am reintrat pe autotmat si am facut 4 jocuri la rand. Incredibil m-am enervat si am inceput sa trag de mine vorbind singur am uitat de ochelari oboseala si toate cacaturile care mi s-au intamplat in ultimul timp. Si am inceput sa joc pur si simplu. Am gresit spargerea la 4-2 si Nicolas a raspuns cu masa si break. oops zic o sa fie frumos. Nu mi-a venit sa cred dar am spart bine si am facut si eu break. Astea sunt momentele in care trebuie sa te pui pe tapet la fiecare lovitura, fara indoiala, fara nici un gand. Tinteste, te asezi, balans, dai. fara intrebari, doar rezultat. Bineinteles este foarte greu dar cateodata , cand ni se intampla simtim ca putem fi stapanii mesei. Chiar si pentru acel frame, care pana la urma face sa merite toata osteneala si timpul pierdut. S-a mers cap la cap, la 6-5 am avut sansa sa inchei meciul dar am ratat si 9 si 10. Din mericire momentul de glorie s-a repetat si am facut break in decisiv. Nici nu mi-am dat seama ca a fost break, atat de intrat eram pana Nicolas nu a zis in stilul lui caracteristic " ahaaa nasule nebun ai facut break SMFINT " :))))))))))))))))))))) Tensionat meci si chiar daca pierdeam nu m-as fi suparat. Desi pe ansamblu sunt prea nervos si au inceput sa ma deranjeze toate nimicurile care se intampla pe langa mese sau la adversarii mei. 
A doua zi dupa spritz a fost greu, prea greu. Rotita se invartea greu, deciziile greu, mana se misca greu. Am castigat cu Adi Buzamet datorita jumpurilor perfecte ( de data asta Airdrivul si-a scos banii( si a iesirilor foarte bune din safeuri. dar si astea au venit tot pe un fond mental. Auras ar sti la ce ma refer, pentru ca mi-am descis mintea si am lasat automatul sa isi faca treaba fara sa am sperante sau asteptari. orice joc l-am luat ca pe un bonus. Pe ansamblu am tras amandoi la fel, dar loviturile astea speciale vreo 2-3 jumpuri, 2-3 kickuri m-au bagat in fata. Cu Sergiu Am fost prea consumat ca sa ii mai fac fata, a jucat cu 2 viteze in plus si meritat a castigat lejer. Am iesit in primii 12, se putea si mai bine, si mai rau am jucat totusi 7 meciuri din care 5 castigate un bilant bun avand in vedere problema cu ochelarii, umarul si lombara bulite, pastila dusa ... Am inceput o colaborare cu Tat Biliard, sper sa fie de bun augur multumesc pentru suport dumnealui si celorlalti parteneri de la Titan Sports Bar si Gold Gym. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu