marți, 27 martie 2018

Bucharest Open 2018 punct final

Exista multe momente in viata, iar unul in care cei mai buni din meseria ta vin sa te viziteze trebuie sa fii prezent indiferent de ce forma ai. Prestigiul turneului este mai important. Si chiar am avut ce vedea si experimenta. A fost un turneu mult mai tare decat anul trecut, 214 participanti. Felicitari organizatorilor ! 
                   Am facut toti poze cu fetele joi la deschidere,  zici ca  era un pelerinaj mai ceva ca la Mecca
Fizic am fost destul de obosit, dupa ce vineri am plecat la 3 dimineata in urma inca unei victorii la un tanar bulgar. Foarte buna mana pustiului, dar inca e departe mental. daca ii lasi insa masa deschisa e necaz mare :) Noroc ca am luat avans la inceput si am tinut de el ca de apa sfintita. La ora aia cand bioritmul meu facea nani a trebuit sa ma intrebuintez serios. Am revenit sambata si un prim obiectiv era atins, pentru ca in a treia zi era foarte greu. Am asteptat de mult pana sa intram fata de ora programata. A fost un meci greu, chinuitor cu Cristi Balasica. Nu am fost in stare de prea multe, multe greseli si de multe ori am avut si sansa sa nu las pozitii dupa ratari. M-am enervat, mi-am revenit si pana la urma am dus taras-grapis cate un joc in fata. Am incercat tot timpul sa ma redresez, poate ar fi cel mai bun lucru al setului. La 8-7 nu am reusit sa bag un 9 lung dar drept. Cand sa dau s-a inmuiat cotul. Noroc ca a ramas safe si intr-un final apoteotic Cristi a bagat alba incercand sa dea o siguranta. Cum am putut castiga ! Dar cateodata asa e biliardul. Am luat-o ca pe un bonus de la zei si o sansa frumoasa de a il infrunta pe tanarul talent Dan Afriat. L-am vazut la invitational joi, foarte foarte bun !. Am avut sansa sa joc la masa B1 si toata echipa de la Sports bar m-a sustinut de aproape filipino style. pentru prima oara in turneu am simtit un mental ridicat, nu aveam ce pierde oricum el era mare favorit.
Meciul a inceput bine, pe spargerea lui am jucat cateva safeuri frumoase de fiecare,jump kick safe chiar apoi el a gresit si am facut masa. Bila cu bila eram tot mai focusat, tot mai puternic. Am spart bine si am inceput masa, am dat cateva bile frumoase dar am ramas masca la 4. Am dat jumpul si 5 era in partea cealalta aproape de buzunar. Trebuia doar sa il bag, pozitia era garantata. Din pacate nu am facut balansul cum trebuie si am ratat. Pacat energia era bine de tot la 2-0, simteam ca intrasem in el putin. Asa a trebuit sa ma tin dupa el. Break el, break eu. 2-2. Astept o greseala sparge dar 1 ramane pe manta, nu merge direct. Dar nebunul il da cu manta si termina masa.3-2 . Sparg 1 ramane pe manta. Ma uit daca dau cu manta trebuie sa ies cu retur inapoi sa mai fac o mant ca sa raman la 3. Prea frumos sa nu incerc :) Si a iesit in aplauzele colegilor. am terminat masa inca o data si era 3-3. Face el 4-3 nu sparge foarte bine dar ramane o combinatie din 3 bile la 9. NU m-am lasat si am dat inainte cu  aceeasi determinare.  Am facut masa dar am ramas prea aproape de 9 spre centru si l-am dat cu stanga :))) Daca ratam cred ca muream. Pana am vazut ca intra mi-a stat inima. Dar trebuia sa fac ceva sa il tin sub presiune. La 4-4 tot nu s-a oprit si mi-a mai dat un break. Am luat un timeout si cand m-am intors nu am avut o spargere buna. Am incercat totusi 2 peste fata la jumatate, am iesit pe 3 bine insa 2 a prins coltul buzunarului. Ce bine sa fi intrat ca restul era usor. Jucasem foarte solid la buzunar. A ratat el si mi-a lasat o pozitie ciudata in care trebuia sa incerc o stersatura extra fina la jumatate sau sa dau sus dar nu vedeam toata bila ar fi trebuit sa dau si o tara de masse. Am ales stersatura si bila a ramas pe buzunar ... 6-4, apoi s-a facut repede si 7-4. Am spart bine, m-am apucat de break, am facut si o iesire frumoasa la 5, dar am ramas putin stramb la 8 care era la jumatate si 9 pe punct. Am vreut sa ies prin spatele lui 9 inapoi, dar alba s-a scurs ca o nenorocita in celelalt buzunar de jumatate. In loc de 7-5 a fost 8-4 !  Am mai avut o sansa mica in ultimul joc dar zarurile erau aruncate! Raman multumit cu cel mai bun meci din turneu si doar 2 erori mentale. Am comentat putin si cu Ciprian, dupa ce se trecuse gresit pe schema toata lumea credea ca am facut surpriza :))) si m-au invitat la microfon. Dar asa am stat si eu cu Mogulul intre 4 pereti. De sticla :) A fost fun si sper ca am avut umor ...  Chiar atunci Catalin Bargaoanu avea 3-1 cu Zielinski si comentam cu Cipi ca Blink este unul din jucatorii ce au crescut foarte mult in ultimul timp. Din pacate asta micu a revenit. Castigatorul este tanarul polonez    Wojtek Szewczyk !  Eu am tinut cu Nick Malaj dar a iesit pe 2. Dupa ce a ratat 9 la 4-4 in finala s-a dus pe copca. Singurul lucru pe care nu il suport la el sunt coditele alea din crestetul capului.
De remarcat : Kaci a pierdut la turcul Koylu in decisiv, Babken a iesit pe 8 ( BRAVO ! Chiar am vorbit inainte de turneu si imi zicea ca e in forma), Madjid a castigat in decisiv cu Feijen, Lely a revenit cu succes in turneele mari, Ovidiu a batut 2 campioni europeni, Dinca Steriu a jucat cu mult tupeu in fata lui Feijen in primii 32.
Am vazut o gramada de Revo
Stanimir "malaka" Ruslanov bate in decisiv pe Chinahov ca sa fie eliminat apoi in decisiv de Malaj !
Mi-a placut si Souquet, a parut cu o forma fizica de invidiat. Cat Ginseng o lua ?
Filler a fost un fenomen, foarte interesant de urmarit. Din pacate pentru el un alt fenomen Sanchez Ruiz a jucat impecabil si a avut spargerea de partea lui. Filler nu joaca bine cand e mult in urma. Cred ca sunt candidati seriosi  amandoi la Mosconi anul asta.
Cum ar fi o echipa Europei Szewczyk,Ruiz,Filler, Kaci, Shaw ! Oricum numai de la turneul asta facem 4 echipe de Mosconi la fel de tari. Daca nu mai multe. Pe cand americanii nu prea au cu ce.

4 comentarii:

  1. Frumos comentariu. Felicitari participantilor! Revo aveau doar amatorii sau au fost si jucatori cu nume? Ei sunt tinuti de sponsori, totusi.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, si eu eram cu Malaj... frumos turneu, frumos cu tine la microfon. sa mai tot fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da a fost cool la comentariu :) Felicitari pentru efortul depus

      Ștergere