vineri, 23 martie 2018

Idm Bucharest Open - prima victorie !

Am avut meci greu in primul tur cu campionul national Paul Lazurca,
un tanar din Brasov foarte talentat. Am inceput cu 2-0, organizatorii au decis intrucat a intarziat destul de mult. Am inceput tensionat foarte analiticbsi sovaitor. Nici nu stiu de cand nu am mai avut atatea emotii :( Cu toate La 4-1 pentru mine am ratat bila de 5-1 si de aici m-am prabusit. El a închis tot si jocul s-a schimbat. La 4-4 am luat time dar degeaba ... s-a facut rapid 4-6.Am ratat mult. La scorul asta am primit sansa la masa si am jurat sa dau pe rapid fara sa ma mai gandesc la nimic. Am facut masa si am inceput sa fiu mai increzator. La 6-7 mi-a intrat o alba nenorocita. Din fericire am avut sansa la masa in ultimele 3 jocuri si am inchis tot. La 8-8 a dat un safe dar a ramas sa vad bila la milimetru sa sparg si 3 cu 8. Cum e biliardul asta cateodata ... Ce emotii frumoase am avut la ultima masa. Si la 4-6 tacurile erau deja la gunoi :)))) Cu noroc batranul a mai reusit inca o data :))) Chiar imi pare rau el nu prea a gresit si a jucat bine. Dar in biliard se poate intampla orice. Mai joc iar la 5. Sper ca sa joc deschis si sa ma bucur de joc.
http://9ball.ro/bracket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu