marți, 20 martie 2018

IDM Pro Tour - ultimul antrenament inainte de Mezz Open

Nu a fost o zi reusita pentru mine. Am umblat la greutatea tacului si mai rau am facut.Am jucat primul meci cu Gandac. Toate jocurile le-am pierdut, am ratat 5 bile si era 8-0. Ciprian in forma a curatat tot. Nu castigam 5 jocuri daca mai jucam 2 ore :))) Dar pana la urma e bun si un dus rece din asta. Pe spate am castigat cu Tomy, am jucat ceva mai bine dar nu pot sa zic ca am castigat eu, mai curand a pierdut el, a ratat mai mult si eu am inchis mesele.  In ultimul meci am jucat cu prietenul Wang de la Sereno ... un tragator foarte bun. Am ratat sansa sa ma desprind la inceput si de acolo nu a mai mers nimic. Am incercat toate incantatiile, respiratiile si abordarile de lovitura.  Pur si simplu nu eram acolo, brat moale, fara incredere.  Wang l-a invins si pe Alicus dupa aia, pentru a pierde in final la campionul Ladanyi. Finala a fost ca pe vremuri Ladanyi - Ovidiu Cristea. Pana la urma Robocop a castigat, dupa a luat un avans considerabil la inceput, Ovidiu a reusit sa revina bravo lui dar nu a fost de ajuns. Sa il felicit si pe domnul Bargaoanu pentru clasarea foarte buna.
In sfarsit duminica am restabilit greutatea tacului si am reusit sa fug de acasa pentru o ora la Sports Bar. A mers mult mai bine. Astazi am jucat rotation cu toate bilele, am bagat 300 pe rapid, fara sa ma gandesc la nimic. Mi-am dat seama ca ce imi lipseste este in primul rand timpul la masa, deci memoria imediata. Incerc saptamana asta sa repet antrenamentul asta pana joi. Si de vineri, vedem ce va fi.   Joi seara incepe nebunia, cu tragere la sorti, petrecere de inceput si turneul invitational Zan Tips. De la 20.30. Din cate am vazut sunt peste 200 de jucatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu