vineri, 23 martie 2018

Sa postam si la infrangeri :)))

Am pierdut meciul 2 cu un strain foarte bun de alt fel. Ce meci !
Am inceput bine prima masa dar m-am încurcat. De acolo am dat prost si omul m-a pedepsit. Am facut prima masa la 0-4 ... la 2-6 eram in pom dar ... mi-a dat o sansa si am inceput sa iau si eu. Mi-am ridicat nivelul mult, am inceput sa respir si sa ma ambitionez putin. brusc a mai gresit si el si am facut 7-6 cu un jucator foarte bun. Am ratat 8 sa fac 8-6. Ce prost... face el 8-7 iar ratez. Baga dar ramane prost f e un safe gresit si fac 8-8. Nu baga nepotu nimic ma apuc de masa dar ma las taiat pe 5 si dau prost. Am pus retur si a sarit alba innsus. Trebuia decat sa raman drept pe 5 ... nepotu daca a vazut ca eu tot nu vreau a inchis lumina. Imi vine sa ma bat in cap cu tacurile. Maine as fi jucat cu Mark Gray ...

Un comentariu: